اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودکان کانادا رکورد دار مصرف ماری جوانا!


تحقیقات یونیسف نشان می دهد کانادا بالاترین آمار را به لحاظ مصرف ماده مخدر "ماری جوانا" در میان کودکان این کشور دارد.

خبرگزاری تسنیم: تحقیقات یونیسف نشان می دهد کانادا بالاترین آمار را به لحاظ مصرف ماده مخدر "ماری جوانا" در میان کودکان این کشور دارد.

یونیسف در جدیدترین مطالعات خود بر روی کودکان به این نتیجه رسیده است که کودکان کانادایی بیش از سایر کودکان کشورهای پیشرفته به مصرف ماری جوانا اعتیاد دارند.

یونیسف که نتیجه مطالعات خود را در گزارشی منتشر کرده است می نویسد: کانادا نخستین رتبه را در میان 29 کشوری دارد که کودکانش آلوده به مواد مخدر  هستند.

بر اساس این تحقیقات 28 درصد از کودکان 11، 13 و 15 ساله در این کشور در سال گذشته ماده مخدر ماری جوانا مصرف کرده اند.

یونیسف در تحقیق خود به این نتیجه دست یافته است که کشورهایی که قوانین آزادانه تری در رابطه با مصرف مواد مخدر دارند به نسبت کشورهایی که قوانین سخت گیرانه ای در مصرف مواد مخدر دارند، پایین ترین سطح استفاده از ماری جوانا در آنها به چشم می خورد.

به عنوان مثال در کشوری نظیر هلند که قوانینش شهر به شهر متفاوت است، تحقیقات نشان دهنده آن است که در سال گذشته 17.05 درصد از کودکان از مواد مخدر استفاده کرده اند و تنها 10.05 درصد از کودکان پرتغالی از این ماده مخدر استفاده کرده اند. در پرتغال مصرف مواد مخدر جرم محسوب نمی شود.


ویدیو مرتبط :
صحبت های یک مصرف کننده قبلی ماری جوانا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل یک بی خانمان به دستور شیطان پس از مصرف "ماری جوانا "+ عکس



یک مرد اهل " استرالیا " که تصور می کرد با شیاطین در ارتباط است یک بی خانمان را به قتل رساند .

اخبار,اخبار حوادث,قتل

 

 آقای " ایستون جورج وودهد " 20 ساله به قتل آقای " مورگان واین پری " 42 ساله که یک بی خانمان اهل " ملبورن " بود متهم شد .

براساس گزارش پلیس جنایت کار با تزریق"  جوهر پرینت " به رگهایش به منظور جاودانه کردن خود تصور کرد که خدا است و با شیاطین در ارتباط می باشد که در این هنگام با حمله وحشیانه خود به قربانی و وارد کردن ضربات متعدد باعث جراحت شدید در او شد و قربانی پس از رسیدن به بیمارستان " آلفررد " جان خود را از دست داد .

پلیس در ادامه افزود وکیل مدافع او در دادگاه ادعا کرد که " وودهد " از بیماری روانی " اسچیزوفرنی " رنج می برد ولی شواهد نشان می دهد که جنایت کار چند ساعت پس از استعمال " ماری جوانا " به آقای " پری " با این تصور که او قصد دزدیدن دوچرخه اش را دارد حمله کرد و با یک چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که آقای " پری " از ناحیه سر و صورت و گردن کمر و بازو شدیدا زخمی شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد .

پلیس در پایان افزود جنایت کار در روز جنایت 5 ژانویه چند ساعت قبل از این حمله مقداری مرکب به داخل رگ خود تزریق کرده است  وادعا کرد که صدای شیاطین را میشنود؛که این رفتارهای غیر معمول نشان دهنده ی ذهن بیمار او است و همچنین تحقیقات و معاینه پزشکی جنایت کار ادامه دارد.

متهم در حال حاضر در حبس به سر می برد که در صورت مشخص شدن سلامت او در دادگاه آینده حاضر خواهد شد .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران