اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمیته امداد در سومالی نمایندگی ندارد!


روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد این نهاد در کشور سومالی دفتر نمایندگی ندارد.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد این نهاد در کشور سومالی دفتر نمایندگی ندارد.

پیرو انتشار خبر "غارت نمایندگی کمیته امداد در کشور سومالی" در برخی از رسانه‌ها به استحضار می‌رساند با توجه به بروز قحطی بی‌سابقه در کشور سومالی، کمیته امداد امام (ره) در سال 90 با هدف توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده مردم نیکوکار کشورمان دفتری را در آن کشور راه‌اندازی کرده بود که بعد از پایان عملیات توزیع کمک‌های مردمی نسبت به تعطیلی آن در سال 91 اقدام نموده و در حال حاضر کمیته امداد امام (ره) هیچ دفتر، نمایندگی و یا مامور رسمی و غیررسمی در کشور سومالی ندارد.

بدیهی است بر اساس سیاست‌های اعلام شده، در دوره جدید مدیریت کمیته امداد، تمامی دفاتر کمیته امداد در شش کشور هدف به صورت خودگردان و از محل کمک‌های جمع‌آوری شده همان کشورها اداره شده و هیچگونه کمکی از محل درآمدها و کمک‌های جمع‌آوری شده داخل کشور به دیگر کشورها ارسال نمی‌شود. همچنین جهت‌گیری فعالیت‌های کمیته امداد در داخل کشور متمرکز شده و سیاستی برای ایجاد دفتر کمیته امداد در دیگر کشورها وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
کمیته امداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان باختگان مددجوی کمیته امداد در زلزله



جان باختگان مددجوی کمیته امداد در زلزله

مدیر کل دفتر مدیریت بحران کمیته امداد از جان باختن 40مددجوی کمیته امداد در زلزله آذربایجان شرقی خبر داد.

حمید احمدی امروز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:  تعداد  هشت هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سه شهرستان ورزقان، اهر و هریس ساکن هستند و به زودی نیاز خانواده های آسیب دیده برطرف خواهد شد.

وی گفت : در زلزله اخیر کمیته امداد به یکی از وظایف خود که حض.ر به موقع در مواقع بحران است به نحو احسن عمل کرد و با هدف   بازتوانی و بازسازی فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.

احمدی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از فعالیت های دستگاه های اجرایی نظیر هلال احمر ، استانداری کمیته امداد امام خمینی نیز به نوبه خود تعامل خوبی با دستگاه های مذکور در جهت رفع سریع مشکلات زلزله زدگان داشته است.

وی در پایان سخنان خود  اعلام کرد: هموطنان می‌توانند از طریق شماره حساب ۸۸۸۸بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) قابل واریز در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور کمکهای خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا کنند./مهر