اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کماندوهای اسراییلی وارد مصر شدند



ایرنا-  شماری از کماندوهای نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی به منظور سرکوب اعتراضات مردمی مصر علیه دولت حسنی مبارک،‌ وارد این کشور شدند.

 

تازه‌ترین گزارش‌ها از وضعیت قاهره پایتخت مصر حاکی‌ست، شماری از کماندوهای اسراییلی برای بلوا و ایجاد زمینه ترور و کشتار مردمی وارد این منطقه شده‌اند.

حسنی مبارک با انتصاب "عمر سلیمان"، رییس سازمان اطلاعات مصر به‌ عنوان معاون رییس‌جمهوری این کشور، به رژیم صهیونیستی برای دخالت در اوضاع داخلی کشورش چراغ سبز نشان داده است.

یک شاهد عینی در تماس تلفنی با دفتر ایرنا در آنکارا گفت: حمله‌های مشکوک به مراکز تجاری و مسکونی و ترور افراد خاص در پایتخت مصر وضعیت نامعلومی را ایجاد کرده است.

وی افزود: این شایعه بین تظاهرکنندگان مصری قوت گرفته که عوامل اسراییلی در بین مردم نفوذ کرده‌اند تا اعتراض‌های مردمی را به سمت خشونت و درگیری‌های گروهی و فرقه‌ای هدایت کنند.

گفته می شود مبارک در تماس‌هایی که طی ۲۴ ساعت گذشته با سران رژیم صهیونیستی و آمریکا داشته به آنان هشدار داده سقوط وی زمینه متلاشی شدن اسراییل را فراهم خواهد کرد.

این در حالی‌ست که مقام‌های رژیم صهیونیستی به‌شدت از مبارک دفاع کرده و خواهان بقای دولت دیکتاتوری وی می‌باشند و سقوط احتمالی او را به منزله انزوای شدید خود در خاورمیانه می‌کنند.

روزنامه واشنگتن پست در این زمینه نوشت: سران تل‌آویو تحولات جهان عرب و کشورهای همسایه خود به ویژه مصر را با دقت زیاد زیر نظر دارد و رویدادهای منطقه را به "زمین لرزه" تشبیه کرده‌اند.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
روش جالب حزب الله برای مبارزه با کماندوهای اسراییلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کماندوهای قاتل «بن لادن» وارد عراق شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک مقام نظامی عراقی از ورود 30 تن از نیروهای کماندوی ارتش آمریکا به استان الانبار خبر داد.

یک مقام نظامی عراقی در مصاحبه با خبرگزاری آلمان اعلام کرد گروهی از نیروهای کماندوی ارتش آمریکا که تعداد آنها به 30 نفر می‎رسد با هدف پشتیبانی از نیروهای عراقی در جنگ با داعش در مناطق الانبار وارد این استان شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وی در ادامه با بیان اینکه 30 کماندوی ارتش آمریکا که در عملیات قتل «اسامه بن لادن» سرکرده القاعده در اوایل سال 2011 شرکت داشتند بوسیله یک فروند هواپیمای نظامی وارد پایگاه «البغدادی» در غرب الانبار شدند، افزود: این نیروها به پشتیبانی نیروهای ارتش و عشایر که هم اکنون در حال جنگ با داعش هستند، خواهند پرداخت.

اخبار بین  الملل - باشگاه خبرنگاران