اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلوپ: مثل خرس بازی کردیم!


بروسیا دورتموند پنج بر یک وردربرمن را در خانه حریف شکست داد و یورگن کلوپ از این نتیجه بسیار راضی است.

سایت گل: بروسیا دورتموند پنج بر یک وردربرمن را در خانه حریف شکست داد و یورگن کلوپ از این نتیجه بسیار راضی است.
 
کلوپ می‌گوید: «تیم من بازی بسیار خوبی انجام داد. می‌خواهیم هر هفته همین طور بازی کنیم و امیدوارم که دوباره این نمایش را ببینم.

ما در فشار آوردن به حریف مانند خرس قوی بودیم و واقعا جای شکایتی وجود ندارد!»

نوری شاهین هم درباره این بازی گفت: «بسیار به ما خوش گذشت و اگر به ما خوش بگذرد چنین نتایجی هم اتفاق می‌افتد. این پیروزی بزرگ برای ما بی‌نهایت مهم بود. این برد برای خودباوری ما هم خوب بود.»


ویدیو مرتبط :
صحبت های مورینیو و کلوپ قبل از بازی امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: بی نقص بازی کردیم


در اول رقابت های لیگ قهرمانان بروسیا دورتموند در زیگنال ایدونا پارک 2-0 آرسنال را شکست داد.

طرفداری: به نقل از سایت یوفا، در این بازی ابتدا ایموبیله در لحظات پایانی نیمه اول و سپس اوبامیانگ در نیمه دوم برای دورتموند گلزنی کردند.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: "این یک نمایش فوق العاده از تیم من بود، بسیار قوی ظاهر شدیم. ما شجاع بودیم، ما سریع بودیم و تمامی کارهای لازم برای برد را در این بازی انجام دادیم. اگر شما به آرسنال فضا بدهید شما را اذیت می کنند.

"ما برای مقابله با چنین بازیکنان قدرتمندی به شجاعت نیاز داشتیم. از تمام دقایق بازی لذت بردم. تقریبا بازی بی نقصی انجام دادیم. دیدن بازی های این چنینی بهترین شغل در جهان است.

"ما به دنبال انجام پرسینگ بودیم و به بهترین نحو آن را انجام دادیم. این سبک از فوتبال را واقعا دوست دارم. ما بسیار هجومی و هدف دار بودیم. این شروعی فوق العاده برای لیگ قهرمانان بود. "