اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبردار سایت همسریابی به دام پلیس افتاد



اخبار اجتماعی,خبر های اجتماعی, کلاهبردار

فردی که در پوشش سایت همسریابی در اینترنت، یکی از شهروندان را فریب داده بود و از او مبلغ 80 میلیون ریال کلاهبراری کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شهرستان بهارستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ 80 میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

عبدالمالکی افزود: شاکی مدعی بود در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با یک فردی به نام «ع- ر» آشنا شده و با وی تماس برقرار می‌کند که در جریان این ارتباط، مبلغ 80 میلیون ریال از وی کلاهبرداری می‌شود.

رئیس پلیس بهارستان ادامه داد: فرد شاکی فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب فرد کلاهبردار واریز می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی، متهم را شناسایی و در یک عملیاتی ویژه، فرد کلاهبردار را در بهارستان دستگیر می‌کنند.

اخبار اجتماعی - تابناک


ویدیو مرتبط :
کلاهبردار اینترنتی به دام افتاد ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل فراری پس از سه دهه به دام پلیس افتاد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قاتل فراری پس از سه دهه به دام پلیس افتاد

دپارتمان پلیس «لس آنجلس» ایالت كالیفرنیا متهمی را پس از گذشت سه دهه به دام انداخت.

یسنا:  پلیس محلی «لس آنجلس»، «توار» 73 ساله را كه در سال 1981 میلادی اقدام به قتل یك مرد 36 ساله كرده بود در خانه‌اش دستگیر كرد.

به گفته پلیس، «توار» به همراه برادرش پس از درگیری با مقتول با ضربات گلوله او را به قتل رساندند و فراری شدند.پلیس پس از بررسی گسترده توانست برادر «توار» را دستگیر و روانه زندان كند اما پیگیری‌هایشان برای دستگیری «توار» نتیجه بخش نبود تا این كه پس از 30 سال او را به دام انداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، یكی از افسران پلیس لس‌آنجلس گفت: دستگیری این متهم پس از گذشت سه دهه نشان می‌دهد كه دیر یا زود قانون مجرمان را دستگیر می‌كند و به سزای اعمالشان می‌رساند./ایسنا