اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبرداری 400 میلیونی یک زن به بهانه همسریابی



کلاهبرداری 400 میلیونی یک زن به بهانه همسریابی

زن میانسال که بهانه همسریابی 400 میلیون تومان از مشتریان خود گرفته بود در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ حسین حسین زاده- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان- در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: چندی قبل ماموران پلیس آگاهی در جریان تحقیقات خود متوجه شدند زنی با راه اندازی یک شرکت غیرقانونی مدعی فعالیت در حوزه همسریابی است. زن میانسال با تبلیغات گسترده موفق شده بود متقاضیان زیادی را جذب شرکت خود کند.

وی افزود : کارآگاهان در جریان بررسی های خود دریافتند متهم برای ثبت نام از هر متقاضی مبلغ 100 هزار تومان گرفته است. او علاوه بر مبلغ ثبت نام برای هر ازدواج یک سکه بهار آزادی می گرفت.ماموران سپس با عنوان متقاضی وارد شرکت این زن شده و پس از اطمینان از اقدامات مجرمانه متهم او را با دستور قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطر نشان کرد، در بازرسی از دفتر این زن مدارک چهار هزار نفر که برای ازدواج ثبت نام کرده بودند کشف شد. همچنین 500 نفر دیگر هم در لیست انتظار بودند. با توجه به اینکه این زن بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کرده بود تحقیقات از او در اداره آگاهی ادامه دارد./مهر


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری میلیونی از کارت خوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری 700 میلیونی زن رمال به بهانه شکستن طلسم اجنه!!



سایت تخفیف,سایت نت برگ

 

کلاهبرداری 700 میلیونی زن رمال به بهانه شکستن طلسم اجنه

زن رمال که به بهانه شکستن طلسم اجنه از اعضای خانواده ای 600 میلیون تومان پول و یک کیلوگرم طلا کلاهبرداری کرده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان با طرح شکایتی راز این کلاهبرداری بزرگ را فاش کرد.

او به کارآگاهان گفت: چندی قبل با زنی آشنا شدیم که مدعی بود می تواند مشکلات افراد را از طریق رمالی حل کند چندی باری با او در خانه یمان قرار گذاشتیم و او به بهانه رفع مشکلات طی چند مرحله 600 میلیون تومان از ما گرفت.

شاکی ادامه داد: یک روز زن رمال هراسان به خانه ما آمد و گفت: اعضای خانواده ام از سوی اجنه طلسم شده اند و اگر این طلسم را باز نکنیم به زودی فرزندانم خواهند مـُرد. من که به طور کامل فریب حرف های این زن را خوردم دچار وحشت شده و به دنبال راهی برای بازشدن طلسم بودم که این زن مدعی شد اجنه طلاهای ما را طلسم کرده و برای اینکه فرزندانم آسیبی نبینند باید تمام طلاهای خود را به او بدهیم تا بتواند طلسم را از روی آنها باز کند. من نیز تمام طلایی را که در خانه داشتیم و حدود یک کیلوگرم بود به این زن دادم و پس از آن زن رمال به طور ناگهانی ناپدید شد.

سرهنگ حسین حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره به خبرنگار مهر گفت: پس از طرح شکایت از سوی شاکی چند گروه از ماموران تحقیقات برای دستگیری زن رمال را آغاز کرده و رد پای او را در چند منطقه از شهر پیدا کردند. با زیرنظر گرفتن محل های تردد این زن کارآگاهان موفق شدند او را در یکی از مخفیگاه هایش شناسایی و دستگیر کنند. زن 56 ساله پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

وی در ادامه به شهروندان هشدار داد: این دسته از کلاهبرداران با طرح مسائلی خرافه و اقدامات روانشناسانه طعمه های خود را فریب داده و از آنها بهانه های مختلف از جمله حل مشکلات، درمان بیماری ها و... کلاهبرداری می کنند./مهر