اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشنده اسکانیا در اتوبان زنجان - قزوین فاجعه آفرید



 

اخبار حوادث - کشنده اسکانیا در اتوبان زنجان - قزوین فاجعه آفرید

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با عابران پیاده در اتوبان "زنجان –قزوین" پنج تن در دم فوت ویک تن دیگر نیز مجروح شد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت 20 و 20دقیقه شب گذشته ماموران پلیس راه استان زنجان از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان "زنجان -قزوین" مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

این گزارش حاکیست،ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسی موضوع مشاهده کردند یک دستگاه وانت نیسان در باند یك اتوبان واژگون شده واعضای خانواده وی كه قصد كمك به راننده وخارج كردن او از داخل خودرو را داشتند توسط یك دستگاه كامیون كشنده زیر گرفته شده اند.

در این حادثه مرگبار راننده وانت نیسان وچهار تن از عابران پیاده در دم فوت ویك تن دیگر مجروح كه توسط عوامل امدادی به مراكز درمانی منتقل شد.

شایان ذكر است كه كارشناس حاضر در صحنه علت حادثه را تركیب تقارن دو خطا 1- بی احتیاطی راننده وانت نیسان به علت عدم استفاده از علایم هشدار دهنده 2- عدم توجه به جلو از جانب راننده كشنده اسكانیا اعلام كرده است.
اخبار حوادث - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد اتوموبیل محسن رضایی با گاردریل اتوبان در محور زنجان – قزوین



محسن رضایی,تصادف خودرو محسن رضایی,اخبار انتخابات

برخورد با گاردریل اتوبان/ وضعیت محسن رضایی خوب است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: برخورد خودروی حامل محسن رضایی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با گاردریل اتوبان باعث خسارت جدی به خودرو شد و در عین حال وضعیت محسن رضایی خوب است و وی آسیبی ندیده است.

محمد رضا آقا باقری در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، گفت: شب گذشته برخورد اتوموبیل حامل محسن رضایی با گاردریل اتوبان در محور زنجان - قزوین موجب بروز سانحه ی تصادف شد که در این تصادف خودروی حامل رضایی آسیب دید ولی خود آقای رضایی آسیبی ندیده است و وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه محسن رضایی در حال آمدن به قم بوده است گفت: در حال حاضر آقای محسن رضایی در قزوین به سر می برد و برنامه ی وی در جمع دانشجویان دانشگاه قم و در سلسله نشست های گفتمان یازدهم لغو گردیده است.وی در پایان گفت: احتمالا ایشان برای هفته ی آینده در این دانشگاه حضور پیدا خواهد کرد/باشگاه خبرنگاران