اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 735 گرم شیشه از داخل کمد لباس



اخبار ,اخبار اقتصادی ,مواد فروش

 

اخبار حوادث - مواد فروش خیابان هاشمی به همراه معتادان دستگیر شد/کشف 735 گرم شیشه از داخل کمد لباس

رییس کلانتری 119 مهرآباد از دستگیری یك توزیع کننده مواد مخدر به همراه تعدادی از معتادان در منزل متهم در خیابان " هاشمی" خبر داد و گفت: در بازرسی از كمد لباس متهم 735 گرم شیشه کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد امین ارباب‌پور رییس کلانتری 119 مهرآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دستگیری یك قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در خیابان " هاشمی" در محدوده مهرآباد گفت: در تحقیقات دایره تجسس ماموران كلانتری مشخص شد که فردی به نام "شاهرخ " در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این محدوده فعالیت گسترده ای دارد و اقدام به توزیع مواد مخدر در بخش های مختلف این محدوده می کند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعدی نیز مشخص شد که وی پس از ارتباط با قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در مخفیگاهش انبار کرده است و همچنین در طبقه اول منزل متهم محل تجمع معتادان می باشد که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از منزلش صادر شد و متعاقبا تیم های عملیاتی این یگان ضمن هماهنگی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

کلانتر 119 مهرآباد در ادامه بیان داشت : عصر روز گذشته ماموران این یگان به محل اختفای متهم مراجعه و با زیر نظر گرفتن محل مشاهده كردند فردی برای تهیه مواد به منزل متهم مراجعه كرد كه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه از سوی ماموران، متهم به همراه معتادانی كه در همان محل در حال مصرف مواد مخدر بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ امین ارباب‌پور تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 795 گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در كمد لباس جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 119 مهرآباد خاطر نشان کرد: ماموران متهم را به همراه معتادان در محل برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری انتقال دادند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
جا کفشی گردان داخل کمد هافله آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل همسر دوم / کشف جسد از داخل کمد دیواری



اخبار حوادث - جزییات قتل همسر دوم در بیرجند/ کشف جسد از داخل کمد دیواری

اسفند سال 91 در بیرجند فردی به هویت (ب-ش) 42 ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد دیواری منزل مخفی کرده بود از محل متواری شد .

سرهنگ عرب زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : اسفند سال 91 در بیرجند فردی به هویت (ب-ش) 42 ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد دیواری منزل مخفی کرده بود از محل متواری شد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: دستگیری متهم فراری توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت و بعد از گذشت 18 ماه از متواری بودن وی در تحقیقات و اقدامات پلیسی مشخص شد متهم در چالوس در یک شرکت مشغول به کارهای خدماتی است .

سرهنگ عرب زاده افزود : با گرفتن نیابت قضایی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان به شهرستان چالوس عزیمت کرده و با همکاری ماموران آگاهی آن شهرستان متهم فراری را دستگیر کردند .

به گفته وی ، با انتقال متهم به استان خراسان جنوبی وی در مقابل کارآگاهان آگاهی اتهام قتل همسرش را پذیرفت .

سرهنگ عرب زاده در ادامه بیان داشت: متهم انگیزه قتل خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود : روز حادثه با همسرم مشاجره لفظی داشتم ، نمی دانم چه شد که این مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوی او را گرفتم وقتی او را رها کردم دیگر بی جان شده بود ، جسد او را داخل کمد دیواری گذاشتم و از ترس گریختم .

متهم 42 ساله در ادامه گفت : در این مدت کابوس دستگیری خواب را از چشمانم ربوده بود و در این 18 ماه دائم محل اقامت خود را تغییر می دادم تا دستگیر نشوم .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران