اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 60 هزار لیتر آبلیموی تقلبی در شیراز


تعزیرات حکومتی شیراز اعلام کرد با متخلفان با اشد مجازات برخورد می شود.

خبرگزاری صدا و سیما: تعزیرات حکومتی شیراز اعلام کرد با متخلفان با اشد مجازات برخورد می شود.

شهرام افراسیابی کارشناس و بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس امروز گفت: در یک مرغداری متروکه در شیراز بیش از 60 هزار لیتر آبلیموی تقلبی، 60  کارتن آناناس تقلبی و تاریخ مصرف گذشته،بیش از 200 هزار بر چسب آماده نصب انواع محصولات غذایی و بیش از 100 هزار کارتن با برچسب شر کت های تولیدی مختلف کشف شد.

استخری کارشناس غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: متخلفان در این مکان غیر بهداشتی بدون رعایت اصول بهداشتی با استفاده از امولسیون رنگ غیر مجاز خوراکی، آب و اسیدهای صنعتی غیر مجاز آبلیموی تقلبی تولید و در ظرف ها و بسته بندی های حرفه ای با نصب برچسب های تقلبی شر کت های مختلف به بازار عرضه می کردند.

وی افزود: این متخلفان علاوه بر تولید انواع محصولات غذایی تقلبی و غیر بهداشتی، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را از بازار جمع آوری و با تغییر تاریخ مصرف دوباره بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.

مسعود فلاحی قاضی و رییس شعبه 9 تعزیرات حکومتی شیراز هم گفت: طبق تبصره 3 ماده 59 قانون نظام صنفی برای متخلفان پرونده تشکیل شده است و با آن ها با اشد مجازات، برخورد قانونی خواهد شد.

هنگام ورود گروه بازرسی متخلفان در صحنه حضور نداشتند ولی آنان که یک گروه 5 نفره هستند شناسایی و پرونده شان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تغزیرات حکومتی ارسال شد.


ویدیو مرتبط :
کشف 10 هزار لیتر سرکه تقلبی در اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بیش از 11 هزار سکه تقلبی


جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ازدستگیری باند کلاهبردار فروش سکه های تقلبی خبرداد و گفت:در بازرسی ازاین باند11هزارو500 عدد سکه تقلبی مشابه سکه های دوره اوایل اسلام (150تا 250هجری قمری )کشف و ضبط شده است.

واحد مرکزی خبر: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ازدستگیری باند کلاهبردار فروش سکه های تقلبی خبرداد و گفت:در بازرسی ازاین باند11هزارو500 عدد سکه تقلبی مشابه سکه های دوره اوایل اسلام (150تا 250هجری قمری )کشف و ضبط شده است.

خبر سرهنگ نظرپور  گفت : در پی گزارشی  مبنی بر این که، یک باند کلاهبردار خرید و فروش سکه های تقلبی، قصد انجام معامله در  مسجدسلیمان را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس، با انجام کار های اطلاعاتی، و پس از هماهنگی با مقام قضایی، به محل انجام معامله مراجعه و در یک اقدام غافلگیرانه 9 نفر به همراه 4  دستگاه خودرو را دستگیر کردند.