اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 1240 سکه طلای تقلبی در سیرجان



کشف 1240 سکه طلای تقلبی در سیرجان

مهریار سعیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان پس از یکسری کارهای اطلاعاتی، متهمی را شناسایی کردند که با وارد کردن سکه‌های طلای تقلبی طرح قدیم از استان‌های مرکزی، قصد کلاهبرداری از مردم و فروش آنها را داشت.

وی افزود: این کلاهبردار ضمن تماس تلفنی با افراد ساده‌لوح قصد فروش سکه‌ها را داشت که با اقدام به موقع پلیس طی عملیاتی دستگیر و از مخفیگاهش یک هزار و 240 عدد سکه تقلبی طرح قدیم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیرجان به شهروندان توصیه کرد در انجام معاملاتی که وانمود می‌شود سود زیادی عایدشان می‌شود، دقت کنند، زیرا چنین معاملاتی از موارد بارز کلاهبرداری است.

وی به شهروندان هشدار داد، افراد کلاهبردار دارای ظاهری آراسته، شیک‌پوش، حراف، ولخرج و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را تطمیع کنند و در صورت برخورد با افرادی با انگیزه کلاهبرداری، مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار از جمله اندام، قد، موی سر، علائم موجود در چهره و ... را که ملاحظه می‌شود در نخستین فرصت به کلانتری محل اطلاع دهند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
سکه تقلبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف هزاران سکه تقلبی در بم


این سکه ها شبیه سکه های پارسیان طراحی و به یکی از اهالی بم فروخته شده بود که با اطلاع خریدار از تقلبی بودن سکه ها و شکایت وی ، افراد مظنون این پرونده تحت پیگرد قرار گرفتند و یک نفر دستگیر شد. هزار قطعه سکه طلای تقلبی امروز در شهرستان بم کشف شد.


این سکه ها شبیه سکه های پارسیان طراحی و به یکی از اهالی بم فروخته شده بود که با اطلاع خریدار از تقلبی بودن سکه ها و شکایت وی ، افراد مظنون این پرونده تحت پیگرد قرار گرفتند و یک نفر دستگیر شد.

دادستان بم گفت : این سکه ها که از شهرستان الیگودرز خریداری و به بم آورده شده ، قرار بود پس از بسته بندی وارد بازار شود که با اطلاع خریدار، کلاهبرداران به مقصود خود نرسیدند و تلاش برای دستگیری انان ادامه دارد.

این سکه ها سه کیلو و 400 گرم وزن دارند و جرم قاچاق آنها یک تا ده سال حبس است .

منبع: تابناک