اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف ۴ تن خمیر گوشت فاسد در حاشیه تهران



اخبار,اخباراجتماعی,تولید مواد پروتئینی غیربهداشتی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم سنگدان، خمیر گوشت و همبرگر غیربهداشتی در ملارد خبر داد.

سردار محسن خانچرلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کشف 4.5 تن سنگدان، خمیر گوشت و همبرگر غیربهداشتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال به دست آمدن اخبار و گزارش‌هایی در خصوص نگهداری یک محموله بزرگ گوشت و سنگدان مرغ تاریخ مصرف گذشته و فاسد و تولید مواد پروتئینی غیربهداشتی از این محموله فاسد، تحقیقات پلیس در خصوص صحت و سقم این گزارش‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کشف این محموله در حاشیه شهر ملارد، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پس از بررسی‌ گزارش‌های واصله و اطمینان از صحت و سقم این گزارش‌های، اقدام به شناسایی یک انبار کردند که این محموله فاسد در آن نگهداری می‌شد.

وی افزود: مأموران پلیس شهر ملارد پس از شناسایی محل مذکور، در عملیاتی ویژه موفق به کشف 1.5 تن سنگدان مرغ، 2 تن خمیر گوشت و یک تن همبرگر غیربهداشتی شدند.


خانچرلی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات، اظهار کرد: این فرد در اعترافاتش عنوان کرد که از دو ماه قبل محلی در حاشیه شهر ملارد را اجاره کرده و مشغول به کار شده بوده و محصولات خود را در بازار تهران به فروش می‌رسانده است که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: محموله گوشت فاسد کشف شده، بیش از یک ماه از تاریخ انقضای آن گذشته بود و محموله مکشوفه با حضور مقامات قضایی، کارشناسان سازمان دامپزشکی، صنعت و معدن و شبکه بهداشت شهرستان ملارد معدوم شد.


اخبار اجتماعی - تسنیم 


ویدیو مرتبط :
گزارش از کشف گوشت های فاسد در تهران خیابان و چهارراه مولوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک تن گوشت فاسد از رستوران‌های آستارا



مدیر شبکه دامپزشکی آستارا از کشف یک تن فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیربهداشتی از رستوران‌های سطح شهرستان خبر داد.

بهرام پورضرب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این میزان گوشت فاسد و غیر بهداشتی طی بازرسی گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی، کشف و ضبط گردید.
 
وی ادامه داد: در این کشف، مقادیر قابل توجهی گوشت ماهی سفید، ماهی قزل آلا و انواع ماهیان گرمابی از قبیل کپور، مرغ‌های گوشتی تاریخ مصرف گذشته، مرغ‌های تخم گذار صنعتی که به صورت غیربهداشتی پرکنی شده‌اند و به جای مرغ محلی در رستوران‌های داخل شهر و بین راهی عرضه می‌شد، جمع‌آوری شده‌اند.
 
پورضرب با بیان اینکه از یکم اسفند سالجاری، اجرای طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی ویژه نوروز 1394 آغاز شده است، توضیح داد: از زمان اجرای طرح تاکنون یک تن از این فرآورده‌ها از 15 متخلف از رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین راهی، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه کشتار و عرضه کلیه فرآورده‌های گوشتی باید با نظارت شبکه دامپزشکی و توسط واحدهای ذیصلاح صورت گیرد، تأکید کرد: فرآورده‌های گوشتی کشف شده جهت معدوم شدن به محل دفن زباله شهرستان منتقل شدند.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا