اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف یک کیلوگرم شیشه از زوج قاچاقچی



کشف یک کیلوگرم شیشه از زوج قاچاقچی در محور هراز " آمل"

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"آمل"مازندران،با توقیف یک دستگاه خودرو در محور"هراز"بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر شیشه را کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،در راستای مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان آمل،ماموران پلیس مباترزه با مواد مخدر این شهرستان،اقدام به اجرای طرح کنترل ونظارت بر خودروهای عبوری در محور"هراز" کردند.

این گزارش حاکی است،ماموران درحین انجام ماموریت به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و سریعاً این خودرو را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند،بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که بطرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود،کشف و ضبط کنند.

گفتنی است،متهمان به مواد مخدر که یک زوج هستند،پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند./پایگاه اطلاع رسانی پلیس

 


ویدیو مرتبط :
کشف 2 میلیون دلار کوکائین از چمدان قاچاقچی احمق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زوج قاچاقچی با ۵ كیلو شیشه ...



 

 

دستگیری زوج قاچاقچی با ۵ كیلو شیشه در فرودگاه

 

دستگیری زوج قاچاقچی با ۵ كیلو شیشه در فرودگاه . زوج میانسالی كه ۵ كیلو موادمخدر (شیشه)‌ را در ظرف‌های غذاجاسازی كرده بودند و قصد داشتند آن را با پرواز هوایی از كشور خارج كنند، از سوی ماموران مستقر در فرودگاه دستگیر شدند.

 

شامگاه جمعه گذشته ماموران اداره موادمخدر فرودگاه امام خمینی(ره)‌ تهران در حال گشتزنی در محوطه فرودگاه به زن و شوهری میانسال مشكوك شدند كه بسختی در حال حمل چمدان بودند.


ماموران با مشكوك شدن به آنها، از زوج مسافر خواستند دقایقی توقف كنند. در همین موقع، زوج مسافر بی‌آن‌كه به اخطار ماموران توجهی كنند، با جا گذاشتن چمدان‌ها، اقدام به فرار كردند.


به دنبال فرار این دو مسافر، ماموران به تعقیب آنها پرداختند و در یكی از خروجی‌های فرودگاه، هر دو نفر را دستگیر كردند.



با انتقال متهمان به اداره پلیس مستقر در فرودگاه امام(ره)‌، ماموران به بازرسی چمدان‌های این زوج پرداختند و متوجه شدند داخل ۲ چمدان، تعداد زیادی ظرف‌های غذا وجود دارد.



ماموران پس از بررسی این ظرف‌ها متوجه شدند داخل آنها به طرز ماهرانه‌‌ای موادمخدر (شیشه)‌ جاسازی شده است.



با كشف ۵ كیلو موادمخدر (شیشه)‌ از چمدان زوج میانسال قاچاقچی، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند. این زوج قاچاقچی ابتدا حمل موادمخدر (شیشه)‌ را انكار كردند تا عاقبت روز گذشته در ادامه تحقیقات پلیسی، اعتراف كردند.



● اعتراف زوج قاچاقچی

مرد مسافر ـ‌ متهم پرونده‌ ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: چند هفته قبل‌، یكی از اقوام به خانه‌ام آمد و پس از گفتگو با من خواست در قبال دریافت ۱۰ میلیون تومان، این چمدان‌ها را از كشور خارج و بعد از بازگشت، پول را دریافت كنم.



متهم ادامه داد: به خاطر مشكلات مالی، پذیرفتم و چمدان‌های حاوی موادمخدر (شیشه)‌ را یك روز قبل از سفر تحویل گرفتم و قرار بود آنها را طبق قرار در مقصد تحویل مردی بدهم كه قبل از پرواز دستگیر شدیم.



با ثبت اظهارات این زوج قاچاقچی، آنها از سوی شهبازی دادیار شعبه سوم دادسرای فرودگاه امام (ره)‌ تهران روانه زندان شدند و تحقیقات تكمیلی از آنها برای دستگیری همدستان متهمان ادامه دارد.



● درگیری خیابانی ۲ قاچاقچی راز گشود

گزارش دیگری هم حاكی است، شامگاه جمعه گذشته، ماموران كلانتری ۱۳۷ نصر تهران در حال گشتزنی در حوزه استحفاظی خود، متوجه ۲ مرد جوان شدند كه در حال مشاجره با یكدیگر بودند و یك ساك ورزشی را به این سو و آن سو پرتاب می‌كردند.



ماموران كلانتری با مشكوك شدن به موضوع، به آنها نزدیك شدند. در همین موقع، ۲ مرد جوان وقتی پی به حضور پلیس بردند، پابه فرار گذاشتند.



به دنبال فرار آنها، ماموران به تعقیب ۲ مرد جوان پرداختند و سرانجام موفق به دستگیری یكی از آنها شدند ولی دیگری در تاریكی شب ناپدید شد.



ماموران این مرد را به كلانتری منتقل و جستجو برای یافتن دیگر مرد فراری را آغاز كردند، تا این كه ۱۰ دقیقه بعد بر اساس یك گزارش مردمی ماموران متوجه شدند متهم تحت تعقیب پلیس با یك خودروی عبوری تصادف كرده و صدمه دیده است.



با اعزام ماموران به محل مورد نظر، فرد مصدوم به یكی از مراكز درمانی انتقال یافت و در بازرسی از ساك ورزشی وی، ۳ كیلو موادمخدر (شیشه)‌ كشف شد.



در بازجویی از متهمان معلوم شد، هر دو نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای بوده و شب حادثه، در جریان معامله ۳ كیلو موادمخدر (شیشه)‌ با هم بوده‌اند كه مشاجره آنها بالا گرفته است.



متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده قضایی در این زمینه تشكیل و در اختیار  پلیس موادمخدر تهران قرار گرفت و تحقیقات از متهمان ادامه دارد..../ گزارش :جام‌جم آنلاین