اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد مثله‌شده زن در سطل زباله



کشف جسد مثله‌شده زن در سطل زباله

پلیس آمریکا از کشف جسد مثله‌شده یک زن داخل کیسه‌ زباله‌ در یکی از خیابان‌های نیویورک خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌پلیس نیویورک اعلام‌کرد: عابر پیاده‌ای به همراه سگ خانگی‌اش در حال پیاده‌روی بود که این حیوان بقایای جسد مثله‌شده را داخل یک کیسه زباله کشف کرد.

بنابر اعلام پلیس نیویورک بخش‌هایی از بقایای این جسد مثله‌شده از جمله سر،‌ دست‌ها و پاهای این زن داخل کیسه زباله رها شد.

صاحب این سگ گفت: حیوان به سمت کیسه حمله‌ور شد و وقتی نزدیک‌تر رفتم، کیسه را از زمین بلند کردم و بقایای این جسد را داخل آن یافتم.

پلیس نیویورک پس از کشف این جسد، پسر 22 ساله این زن را برای بررسی‌های بیشتر به اداره پلیس احضار کرد اما بررسی‌های بیشتر ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه‌خبری اسکای‌نیوز، خانواده این زن یک روز پیش از کشف جسد ناپدیدشدن او را گزارش کرده بودند./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
کشف جسد یک زن نجیب زاده قرن هفدهم که ق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری قاتلی که جسد مقتول را مثله کرد / پلیس به دنبال کشف بقایای جسد زن جوان مثله شده در پایتخت (+عکس)



اخبار حوادث,خبرهای حوادث,جسد مقتول

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتلی که اقدام به مثله کردن جسد زن جوانی کرده بود خبر داد و اعلام کرد که مأموران پلیس به دنبال کشف بقایای جسد زن مثله شده هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در ساعت ۱۹، ۲۹ بهمن ماه امسال ماموران شهرداری در حین انجام خدمات شهری در بزرگراه کردستان نبش خیابان ۲۱ به یک بسته زباله مشکی رنگی که با دقت زیادی نوارچسب و بسته بندی شده بود برخورد کردند که داخل آن دست و پای بریده شده متعلق به یک انسان قرار دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد.

بر اساس این گزارش با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که ۲ دست بریده شده از کتف و ۲ پا بریده شده در داخل کیسه زباله می بایست متعلق به یک خانم جوان باشد.

با اعلام خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده اعضای یک خانواده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در سیدخندان مراجعه و عنوان کردند که یکی از اعضای خانواده آنها بنام عاطفه ( 35 ساله ) صبح روز پنجشنبه از منزل خارج و پس از آن دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

با ثبت مشخصات عاطفه به عنوان فرد مفقود شده در سیستم پلیس آگاهی و ارائه مشخصات ظاهری از وی بویژه استفاده از ناخن مصنوعی برروی انگستان دست و پا، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی هویت جسد پرونده بدن مثله شده متعلق به زن ناشناس شدند.

در تحقیقات بعمل آمده از اعضای خانواده مقتوله مشخص شد که یکی از دوستان خانوادگی شان بنام «حمید» ( متولد 1351 ) ارتباط نزدیکی با این خانواده و همچنین مقتول داشته است.

حمید در یکم اسفند ماه با حضور در اداره دهم به کارآگاهان گفت که از چند روز پیش هیچ تماسی با مقتول نداشته و از طریق خانواده عاطفه در جریان مرگ وی و کشف بقایای جسد او قرار گرفته است.

اعتراف به جنایت
بر اساس این گزارش با وجود ادعای بی اطلاعی حمید از قتل عاطفه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تخصصی اطمینان پیدا کردند که او در حال ارائه اظهارات دروغ به آنهاست.

حمید در دومین جلسه حضور خود در اداره دهم، با تغییر اظهارات اولیه خود گفت: قرار بود تا روز پنجشنبه، من و عاطفه همدیگر را ملاقات کنیم اما صبح آن روز عاطفه با من تماس گرفت و قرار را کنسل کرد.

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,جسد مقتول

 

سرانجام حمید پس از اظهارات جدید و بعضا متناقض صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل عاطفه و مثله کردن جسد او اعتراف کرد.

او در اعترافاتش، در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و قتل عاطفه به کارآگاهان گفت: صبح روز پنجشنبه به همراه عاطفه برای خوردن صبحانه به یک طباخی در فلکه سوم تهرانپارس رفتیم، پس از خوردن صبحانه، در داخل ماشین در حال صحبت با عاطفه بودم که ناگهان وی به مشاجره با من پرداخت و شروع به ناسزا گفتن به اعضای خانواده ام کرد که من نیز در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و زمانی که به خود آمدم، دستانم به دور گردن عاطفه حلقه زده شده بود و او دیگر نفس نمی کشید.

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,جسد مقتول

 

حمید در خصوص نحوه مثله کردن جسد نیز گفت: از شدت ترس جسد را به خانه ام در منطقه ایوانکی بردم و با چاقو جسد را مثله کرده و قسمت های مختلف بدن را در ۲ کیسه قرار دادم پلاستیک ها را به منطقه کردستان منتقل و هر ۲ کیسه را در داخل سطل زباله [ در خیابان 21 ] انداخته و به سرعت از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: متهم در اعترافات خود مدعی شده که هر دو کیسه حاوی بقایای جسد مقتول را در داخل یک سطل زباله ( محل کشف جسد در خیابان کردستان جنوبی - نبش خیابان 21 ) قرار داده اما تاکنون کیسه دوم حاوی سایر اعضای بدن مقتوله کشف نشده و تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است.

 

اخبار حوادث,خبرهای حوادث,جسد مقتول

 

او گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضائی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین