اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد زن جوان در یک خرابه



کشف جسد زن جوان در یک خرابه

جسد زن مجهول الهویه ای در یکی از خرابه های قلعه وکیل آباد مشهد کشف شد.

به گزارش خراسان، صبح روز یکشنبه شهروندان با مشاهده جسدی که در گوشه ای از یک خرابه در قلعه وکیل آباد مشهد افتاده بود، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

در پی اعلام این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری شهرک ناجا به محل کشف جسد واقع در وکیل آباد ۸۷ عزیمت کردند و با تایید درستی خبر، موضوع را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل کشف جسد، تحقیقات آغاز شد.

جسد مربوط به زنی حدود ۳۰ ساله بود که شلوار لی آبی رنگ و مانتو قهوه  ای به تن داشت اما به دلیل این که چند روز از مرگ زن جوان می گذشت جسد وی دچار فساد نعشی شدیدی شده بود. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که فرد یا افرادی، جسد را به این مکان منتقل و رها کرده  اند./خراسان


ویدیو مرتبط :
کشف جسد یک زن نجیب زاده قرن هفدهم که ق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد زن جوان در سد زیاران



کشف جسد زن جوان در سد زیاران

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک از کشف جسد یک زن جوان در سد زیاران خبر داد.

به گزارش ابتکار، چگینی افزود: گروه امداد و نجات و جستجوگر جمعیت هلال احمر از مبدأ ورودی حدود سه کیلومتر بالاتر از سد زیاران به جستجوی جنازه زن جوان پرداختند که البته مسئولان آتش‌نشانی، اداره امور آب، راه و شهرسازی و نیروهای انتظامی و قضایی حضور داشتند.

این مسئول ادامه داد: جنازه زن جوان از 21 فروردین ماه جاری تا روز گذشته در آب بوده که در دو مرحله آب سد تخلیه شد و با کمک نیروهای امدادی جنازه زن جوان پیدا شد.سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: البته جنازه زن جوان در داخل آب سد کشف شد و دیگر به جستجوی دو قلاده سگ نرسید.

چگینی اذعان داشت: یک تیم غواصی و یک قایق هم از جمعیت هلال احمر استان قزوین در عملیات جستجو برای کشف جنازه حضور داشتند.سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک فنس‌کشی اطراف سد زیاران را ضروری دانست و تصریح کرد: پیش از ورودی سد زیاران اگر چند دریچه یا مانع گذاشته شود، می‌توان از ورود موجود در داخل دریچه از همان ابتدا جلوگیری کرد.

چگینی ادامه داد: با قطعی آب سد نیز کشاورزان معترض می‌شوند که برای خارج کردن انسان باید ساعت‌ها آب قطع شود.

وی عنوان کرد: طبق بررسی صورت گرفته نظیر این اتفاق نخستین و آخرین بار هم نخواهد بود چرا که سال‌های گذشته نیز چنین اتفاقاتی در سد زیاران رخ داده است.این مسئول بیان داشت: به دلیل خوش آب و هوا بودن و توریستی بودن منطقه زیاران، این منطقه مسافران و گردشگران زیادی را برای استراحت و تفریح به سمت خود جذب می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک افزود: اقدامات پیشگیرانه پیش از وقوع حادثه در سد زیاران ضروری است که مطلوب است با رفع مشکلات فنی و فنس‌کشی دور سد و مسیر آب بتوانیم از بروز حوادث تلخ در این سد که از رودخانه پایین دست به داخل سد هدایت می‌شود، جلوگیری کنیم./ابتکار