اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف‌اجساد ۴عضو گروه‌واکسیناسیون در پاکستان



اخبار,اخبارحوادث, تیم واکسیناسیون فلج اطفال

منابع خبری غربی از کشف اجساد چهار تن از اعضای تیم واکسیناسیون فلج اطفال خبر دادند که چندی پیش از سوی مهاجمان ناشناس در ایالت بلوچستان ربوده شده بودند.

به گزارش ایرنا، ربایبندگان در حوالی شهر «زهاب»به این چهار نفر شامل دو امداگر و دو مأمور امنیتی حمله کردند.

براساس گزارش رسانه ها، گروه دیگری از تیم واکسیناسیون در ناحیه ناآرام قبیله نشین در مرز افغانستان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت اما به آنها آسیبی وارد نشد.

هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حوادث را برعهده نگرفته است. در چهار سالی که از اجرای برنامه واکسیناسیون کودکان علیه فلج اطفال در پاکستان می گذرد، نزدیک 70 نفر جان خود را ازدست داده اند که برخی از آنها از نیروهای امنیتی بوده اند.

در گذشته شبه نظامیان طالبان عملیات تروریستی را علیه طرح های واکسیناسیون در مناطق قبایلی پاکستان انجام و اعضای این گروه های پزشکی را مورد هدف قرار داده بودند.

 اخبار حوادث  - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
کشف اجساد بجامانده از یک کشتار دسته جمعی در نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف اجساد ۳۵۰ جنین در معبدی در بانكوك!



 

 

کشف اجساد ۳۵۰ جنین در معبدی در بانكوك!

 

نیروهای پلیس تایلندی اجساد حدود ۳۵۰ جنین را در یك معبد بودایی در بانكوك كشف كردند.اجساداین جنین ها در بخش نگهداری اجساد معبد بودایی در پی شكایت ساكنین اطراف معبد بخاطر بوی شدید تعفن كشف شده است.

 

نیروهای پلیس همچنین شش مامور كفن و دفن این معبد بودایی را در مركز بانكوك بازداشت كردند .

 

مسئول كفن و دفن در این معبد به پلیس گفت اجساد جنین ها از چندین كلینیك غیرقانونی سقط جنین به این معبد آورده شده بود./خبرگزاری فارس