اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کسب 19 مدرک دانشگاهی در 13 سال +عکس




کسب 19 مدرک دانشگاهی در 13 سال +عکس

درس خواندن نیاز به استعداد و هوش دارد زیرا افرادی که هوش چندانی ندارند نمی توانند به خوبی پیشرفت کرده و به مدارک عالی برسند. البته در دنیا دانش آموزان زیادی هستند که با هوش متوسط می توانند تا مدارک متوسط یا در حد عالی پیشرفت داشته باشند.

 در میان دانش آموزان و کودکان همیشه هستند کسانی که هوش بالا و خاصی دارند. این افراد معمولا در میان باهوش ترین دانش آموزان و نابغه ها به حساب می آیند همچنین آن ها خیلی سریع مراتب درسی را طی کرده و در سنین پایین به درجات بالا می رسند. گاهی نیز این افراد خیلی دیر به هوششان پی میبرند اما به نحوی دیگر از آن استفاده می کنند.

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

"ولین کوسوما" مرد 31 ساله ای است که همیشه دوست دارد نامش را به طور کامل به همراه تمامی افتخاراتش یادداشت کند. این فرد به عنوان یکی از نابغه های چین به حساب می آید و تا به حال توانسته 19 مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف بدست آورد.


از میان 19 مدرک این مرد می توان به هشت مدرک لیسانس، سه مدرک فوق لیسانس و هشت مدرک دکترا اشاره کرد. شاید به نظر، او تمام زندگی اش را صرف خواندن درس کرده است در حالی که او تنها 13 سال برای کسب همه این مدارک زمان گذاشته است.  


افتخارات او در رشته های مختلف از مدیریت تا مهندسی در رشته های فنی دسته بندی می شود. این تعداد مدرک او به این علت عجیب است که تنها برای گرفتن یکی از مدارک دکترا باید نزدیک به 10 سال درس خواند در حالی که "ولین" به طور متوسط سالانه بیش از یک مدرک دانشگاهی دریافت کرد است.
بنا به گفته "ولین" او از کودکی دارای هوشی بالا بوده است ولی زمانی متوجه این هوش شد که برای اولین بار از دانشگاه فارق التحصیل شد. او می گوید: از دوره جوانی به رشته های مدیریت علاقه داشتم و به همین علت بیشتر در این زمینه درس خوانده ام.


این مرد این روزها با استفاده از یک مدرک لیسانسش کار می کند و بسیاری از مدارک دکترای او تنها در برخی زمینه های خاص کمکش می کنند. او همچنین یک بخش سیستم اطلاعاتی را در یک اداره دولتی در اختیار دارد...../yjc.ir


ویدیو مرتبط :
اوراسیا ؛ اعطای مدرک معتبر، ثبت شرکت یا موسسه، تبدیل مهارت ها به مدرک دانشگاهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد(+عکس)



 

 

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم.

 

رسانه‌های دولتی انگلستان اعلام كردند كه یك مرد اهل این كشور كه 19 سال پیش مو كاشته بود، پس از اصلاح سرش متوجه كلمه ركیكی بر روی سرش شد.

 

به گزارش ایسنا، «دارن هوپ» كه هم‌اكنون در دهه 40 سالگی زندگی خود به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی انگلستان، عنوان كرد: روز گذشته مشغول بازی در تیم كریكت در لندن بودم كه هم‌تیمی‌هایم مرا با دست نشان داده و شروع كردند به خندیدن!

 

این مرد در ادامه خاطر نشان كرد: یكی از هم بازی‌هایم مرا صدا كرد و گفت كه بر روی سرم كلمه‌ای ركیكی حك شده است. من هم سریعا به رختكن مراجعه كردم و با نگاه كرده به آیینه متوجه شدم كه در‌ جای موهایی كه 19 سال پیش بر روی سرم كاشته بودم، كلمه‌ای ناخوشایند حك شده است.

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم./ایسنا