اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کسانی که پیشگوی پایان جهان بودند! +عکس


پیشگوئی پایان دنیا که در هفته های اخیر رسانه های جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است برگرفته از تقویم قوم "مایا" و رو به پایان رفتن آن است.

فرارو: پیشگوئی پایان دنیا که در هفته های اخیر رسانه های جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است برگرفته از تقویم قوم "مایا" و رو به پایان رفتن آن است.

 قوم "مایا" که پیشگوئیشان درباره پایان دنیا بویژه در هفته های اخیر آنان را به صدر اخبار رسانه های جهان آورد مشهورترین اقوام سرخپوستی هستند که در جنوب مکزیک زندگی می کنند.
 
واقعیت این است که تقویم مایا در سال 2012 به پایان می رسد، به همین دلیل مایاها به دنبال هر دلیل مذهبی، علمی، اخترگویانه و تاریخی می گردند تا درك كنند چرا این تقویم می گوید که جهان رو به پایان است!

در همین حال پیشگوئی مایاها در مورد پایان جهان در سه هفته گذشته موجب شده تا انبوه توریست ها از سراسر جهان برای سفر به سایت های تفریحی شرق مكزیك و نیز سایت های باستانی قوم مایا به این منطقه سفر کنند.

سایت باستانی "چیچن ایتزا" مهمترین بنای باستانی اقوام مایا است که هرم " كوكولكان" متعلق به مهمترین الهه مایا را در خود دارد.

عکاس رویترز با سفر به این منطقه ضمن تصویر برداری از مردم و محل زندگی مایاها از این سایت باستانی نیز تصاویری تهیه کرده است.




























ویدیو مرتبط :
عکس العمل به مشاهده پایان جهان HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های برتر خبری جهان در امروز