اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کری: داعش چهره واقعی اسلام نیست


وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به کشته شدن خبرنگار این کشور به دست داعش اعلام کرد، آنچه اخیرا شاهد بودیم، چهره واقعی اسلام نبود.

ایسنا: وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به کشته شدن خبرنگار این کشور به دست داعش اعلام کرد، آنچه اخیرا شاهد بودیم، چهره واقعی اسلام نبود.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، اقدامات تروریستی که توسط داعش صورت می‌گیرد، ربطی به دین اسلام ندارد. اسلام واقعی دین صلح است و کرامت انسان ها را محترم می‌داند.

رییس‌ دستگاه دیپلماسی آمریکا با اشاره به این که مسلمانان بخشی از جامعه این کشور هستند، گفت: ما در آمریکا نهادهای اسلامی داریم که با دیگر نهادها همکاری دارند و این برای ما ارزشمند است.

وی با اعلام این که قبلا نیز با کشتارهای دسته‌جمعی و رفتارهای وحشیانه روبرو شده‌ایم، افزود: عاملان قتل روزنامه‌نگاران آمریکایی را مجازات می‌کنیم.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش تلاش زیادی برای آزادی خبرنگاران ربوده شده انجام داد اما این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نبود.

جان کری تصریح کرد: متأسفانه وحشی‌گری در زمان ما نیز ادامه دارد. اقدام داعش حرکتی شیطانی است و ما با این گونه اقدامات مبارزه می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
داعش، ابزار غرب برای از بین بردن چهره اسلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما به داعش: عدالت را اجرا خواهیم کرد / کری: داعش چهره واقعی اسلام نیست



اخبار, گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - اوباما به داعش: عدالت را اجرا خواهیم کرد

رئیس جمهوری آمریکا تلاش مشترک بین المللی برای مقابله با گروه تروریستی داعش را لازم دانسته است..

روز چهارشنبه، ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر)، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تضعیف نیروهای داعش تا از میان بردن تهدیدی که متوجه امنیت منطقه می‌کنند اقدامی زمان‌بر خواهد بود. اوباما افزوده است که حملات هوایی آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان این گروه، ابتکار عملیاتی را از آنان گرفته و مرحله بعدی برای شکست این گروه، شامل "یک استراتژی منطقه‌ای در زمین و هوا" خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا که در یک کنفرانس خبری در پایتخت استونی شرکت داشت، گفت که برای مبارزه با "تفکرات وحشیانه و بی‌پایه‌ای که داعش نماینده آن است مستلزم تلاش مشترک بین‌المللی است" و ابراز اطمینان کرد که کشورهای عرب و مسلمان و جامعه جهانی دست در دست هم در جهت منزوی کردن "این غده سرطانی" همکاری خواهند کرد. قرار است چند تن از مقامات ارشد دولت آمریکا جهت جلب حمایت و همکاری کشورهای منطقه در مقابله با خطر داعش از این کشورها دیدن کنند.

روز گذشته داعش یک نوار ویدیوئی حاوی تصاویر گردن زدن استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی را منتشر کرد و در پی آن، ایالات متحده ضمن اعلام تصمیم به اعزام سیصد و پنجاه نظامی دیگر به عراق برای حفاظت از جان آمریکاییان در آن کشور، از تشدید حملات هوایی علیه مواضع شبه نظامیان دولت اسلامی در عراق خبر داد. رئیس جمهوری آمریکا گفت که "وحشیگری این گروه تمامی آمریکاییان را منزجر کرده است اما چنین اقدامات نفرت‌آوری ما را مرعوب نمی‌کند بلکه باعث وحدت بیشتر ما می‌شود." وی هشدار داد: "دست عدالت ما دراز است و سرانجام عدالت را اجرا خواهیم کرد."

استیون ساتلوف در سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمده بود و این گروه ظاهرا به تلافی عملیات هوایی آمریکا در عراق، او را به قتل رساند. ماه گذشته، این گروه یک خبرنگار دیگر آمریکایی به نام جیمز فولی را که در اسارت خود داشت گردن زد و فیلم ویدیوئی آن را در اینترنت گذاشت.

 

--------------------------

 

کری: داعش چهره واقعی اسلام نیست

وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به کشته شدن خبرنگار این کشور به دست داعش اعلام کرد، آنچه اخیرا شاهد بودیم، چهره واقعی اسلام نبود.

جان کری اعلام کرد، اقدامات تروریستی که توسط داعش صورت می‌گیرد، ربطی به دین اسلام ندارد. اسلام واقعی دین صلح است و کرامت انسان ها را محترم می‌داند.رییس‌ دستگاه دیپلماسی آمریکا با اشاره به این که مسلمانان بخشی از جامعه این کشور هستند، گفت: ما در آمریکا نهادهای اسلامی داریم که با دیگر نهادها همکاری دارند و این برای ما ارزشمند است.

وی با اعلام این که قبلا نیز با کشتارهای دسته‌جمعی و رفتارهای وحشیانه روبرو شده‌ایم، افزود: عاملان قتل روزنامه‌نگاران آمریکایی را مجازات می‌کنیم.وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش تلاش زیادی برای آزادی خبرنگاران ربوده شده انجام داد اما این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نبود.جان کری تصریح کرد: متأسفانه وحشی‌گری در زمان ما نیز ادامه دارد. اقدام داعش حرکتی شیطانی است و ما با این گونه اقدامات مبارزه می‌کنیم.

اخبار بین الملل - ایسنا