اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کریم صفایی بازداشت شد


کریم صفایی رییس برکنار شده فدراسیون تیروکمان بازداشت شد. ایسنا: کریم صفایی رییس برکنار شده فدراسیون تیروکمان به دلیل برخی اتهام‌های مطرح شده دو روز است که توسط نهادهای نظارتی بازداشت شده است.


خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کریم صفایی در رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم بنزما بازداشت شد


پلیس مادرید برای دومین بار مهاجم فرانسوی رئال مادرید را به علت رانندگی بدون گواهینامه و مجوز بازداشت کرد.

خبرگزاری فارس: کریم بنزما بازیکن سرشناس تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا برای دومین بار در یک ماه گذشته به خاطر نداشتن گواهینامه در هنگام رانندگی توسط پلیس مادرید بازداشت شد.

طبق قانون، راننده بدون گواهینامه برای خروج از وضعیت بازداشت باید حداقل یک روز تحت کنترل نیروی نظامی باشد اما دفعه قبل نیز باشگاه رئال مادرید با پرداخت هزینه مربوط به جریمه این بازیکن، مشکل را حل کرد. بنزما این بار با دردسر جدی مواجه شده و جدا از جریمه نقدی باید به محکومیت قانونی این موضوع نیز تن بدهد.

کریم به دعوت یکی از دوستان نزدیک خود برای صرف شام به مرکز تجاری مادرید رفته بود اما به دلیل سرعت زیاد در اتوبان 19 مادرید توسط پلیس بزرگراه مجبور به توقف و پس از اخذ مدارک، بازداشت شده است.

بنزما به تاریخ 20 ماه می، 18 هزار یورو جریمه نقدی شد و قرار بر این بود که برای 8 ماه رانندگی نکند.