اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرمی مشاور حقوقی معاون کل نهاد ریاست جمهوری/جهانگرد رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات



حکیم جوادی , داوود کرمی

کرمی به سمت مشاور حقوقی معاون کل نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی داوود کرمی را به سمت «مشاور حقوقی معاون کل نهاد» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این حکم بدین شرح است؛

بسمه تعالی
جناب آقای داوود کرمی
نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور حقوقی معاون کل نهاد» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، با استفاده از پشتوانه تجربی و سوابق مفید خود به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به مجموعه ریاست جمهوری با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

حکیم جوادی , داوود کرمی

 

حکیم جوادی از وزارت ارتباطات رفت/جهانگرد رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات شد.

طی حکمی از سوی واعظی، از زحمات علی حکیم جوادی رئیس سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و جهانگرد به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات، از زحمات علی حکیم جوادی رئیس سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و نصرالله جهانگرد رئیس جدید این سازمان شد.

در متن حکم محمود واعظی وزیر ارتباطات آمده است:
«جناب آقای مهندس نصرالله جهانگرد، با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

جهانگرد پیش از این به عنوان سرپرست و معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسؤل تدوین برنامه توسعه‌ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ اجلاس جهانی سران جامعه‌ اطلاعاتی، فعالیت داشته است.

 

حکیم جوادی , داوود کرمی


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.

به گزارش فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای دکتر علی اصغر عمیدیان
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان ، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید. ضمنا از خدمات جنابعالی در سمت معاونت حقوقی، امور دولت و مجلس تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است عمیدیان پیش از این در سمتهای رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،مدیرعامل مرکز سنجش از دور ایران، معاون برنامه ریزی استانداری استان قم، مجری کارت هوشمند فعالیت داشته است.

همچنین  واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  از زحمات  محمد علی فرقانی در طول تصدی سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر و تشکر بعمل آوردند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
ویدیوی حمایت نهاد ریاست جمهوری از دختران فوتسالیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد/ وزیر نفت احمدی نژاد ،مشاور وزیر دفاع دولت روحانی



بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد

مرتضی بانک، معاونت کل نهاد ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بعد از ظهر روز چهارشنبه در مراسمی که با حضور محمد نهاوندیان برگزار شد مرتضی بانک به عنوان معاون کل نهاد ریاست جمهوری انتخاب شد.

مرتضی بانک معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مشاور حسن روحانی است و استاندار سابق کرمان و معاون اداری مالی وزارت امور خارجه بوده است.

 


وزیر نفت احمدی نژاد مشاور وزیر دفاع دولت روحانی شد

وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

رستم قاسمی وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

قاسمی یکی از فرماندهان مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی است که فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزارت نفت دولت دهم نیز از جمله سوابق وی است.

پس از انتخاب زنگنه بعنوان وزیر نفت، به رستم قاسمی پیشنهاد مشاوره در این وزارتخانه نیز داده شده بود.

کاظم چهره گشا رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور شد

اسحاق جهانگیری در حکمی «مهندس کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در حکمی «کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.
متن حکم معاون اول رئیس جمهور بدین شرح است:
جناب آقای مهندس کاظم چهره گشا
نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و توانمندی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور» برمی گزینم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی های همکاران محترم و همراهی همه مدیران و کارشناسان صدیق و توانمند و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

اسحاق جهانگیری