اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرایه خودرو دو طایفه را به جان هم انداخت!



اخبار,اخبار اجتماعی,کرایه خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو طایفه در روستای «یکله» از توابع بخش قهاوند بر سر نرخ کرایه یک خودروی باری با یکدیگر درگیر شدند.

سرهنگ رسول مرادی گفت: مالک یک وسیله نقلیه باری برای جابجایی کالا کرایه ای را پیشنهاد داده که به علت بالا بودن میزان کرایه مالک بار با راننده درگیر می شود.

وی افزود: پس از این درگیری فیزیکی، خانواده طرفین نیز به جمع نزاع کنندگان پیوسته و دامنه این نزاع گسترده تر می شود.

سرهنگ مرادی گفت: پس از حضور ماموران پاسگاه قهاوند و دعوت طرفین به صلح و سازش ولی آنها اقدام به یارگیری و ادامه نزاع کرده که در جریان این نزاع طایفه ای به علت استفاده از سلاح سرد و چوب و چماق چندین نفر مجروح می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: بدلیل بی توجهی طرفین درگیر به هشدارهای پلیس، ماموران انتظامی در یک عملیات اقدام به دستگیری مسببان این درگیری کرده که شماری از آنها متواری می شوند.

وی گفت: عوامل انتظامی شش نفر از افرادی که متواری شده بودند را نیز در عملیات دیگری دستگیر کردند که پرونده آنها در محکم قضایی در حال رسیدگی است.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: افراد ذی نفوذ، بزرگان و ریش سفیدان باید با امر به معروف از بروز چنین مسایل و مشکلاتی در روستا جلوگیری کرده تا زمینه بروز کدورت و درگیری بین اهالی روستا ایجاد نشود.

اخبار اجتماعی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
کرایه خودرو لوکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف با عابر، سارق خودرو را به دام انداخت



تصادف,عکس تصادف

 

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از كشف یك دستگاه خودروی سرقتی پس از تصادف با یك عابرپیاده خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره گفت: در پی تماس مردمی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یك فقره تصادف و زخمی شدن عابرپیاده، اكیپ های عملیاتی پلیس برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

مهدی زاده ادامه داد: اكیپ های عملیاتی پلیس پس از حضور در صحنه متوجه شدند كه راننده خودرو پراید یشمی با بجا گذاشتن خودرو از محل متواری شده است.

وی با بیان اینكه اكیپ های عملیاتی پلیس پس از استعلام پلاك خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند، اظهاركرد: ماموران متوجه شدند كه این خودرو چندی پیش در یكی از شهرستان های همجوار به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات نامحسوس، سارق خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در عملیاتی ضربتی در مخفی گاهش دستگیر كردند.

مهدی زاده با بیان اینكه متهم در تحقیقات تكمیلی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف كرد، گفت: وی پس از دستگیری و تشكیل پرونده به دادسرای ماسال اعزام و با قرار مناسب به دادسرای محل وقوع سرقت منتقل شد.... / خبرگزارى ایسنا