اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام سینماگران شهدا را بدرقه کردند؟


جمعی از مدیران سینمایی و فعالان اصناف سینمایی و اعضای خانه سینما با حضور در میدان بهارستان، شهدای غواص را تا منزل ابدی بدرقه کردند.

خبرآنلاین: مراسم تشییع ۱۷۵ شهید غواص و ۱۰۰ شهید گمنام با حضور آحاد مختلف جامعه، مسوولان و اهالی سینما و جمع کثیری از مردم عصر سه شنبه ۲۶ خرداد از میدان بهارستان به سمت معراج شهدا برگزار شد و اهالی سینما و مدیران سینمایی نیز در این مراسم حضور یافتند.

سینماگرانی چون سیدرضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما، ناصر عنصری معاون امور اصناف و قائم مقام خانه سینما، ابراهیم مختاری، محمدرضا موئینی، کامران ملکی، مرتضی شایسته، کمال تبریزی، همایون اسعدیان، فرشته طائرپور، علی علایی، مجتبی فرآورده، منوچهر شاهسواری، جمال شورجه، اکبر نبوی، روح‌الله حجازی، شهرام شاه‌حسینی، رحیم رحیمی‌پور، مازیار میری، مجید رضابالا، مجتبی راعی، مرجان ریاحی، حسن پورشیرازی، جواد عزتی و... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سینماگران به دعوت خانه سینمای ایران در این مراسم شرکت کردند.


ویدیو مرتبط :
بدرقه شهدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر کشور چگونه از مراسم بدرقه شهدا برگشت؟+عکس



وزیر کشور بعد از بازگشت از مراسم تشیع پیکر شهدا، مجبور به سوار شدن بر ترک موتور شد.وزیر کشور در حالی مراسم وداع با شهدا را ترک کرد که به علت جلسه مهم خود مجبور به استفاده از موتور سیکلت شد .

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار اجتماعی - انتخاب