اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاهش 15 هزار تومانی قیمت دفترچه فراگیر ارشد پیام‌نور



قیمت دفترچه فراگیر ارشد پیام‌نور,دانشگاه پیام‌نور

کاهش 15 هزار تومانی قیمت دفترچه فراگیر ارشد پیام‌نور

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور گفت: ثبت‌نام برای کنکور فراگیر کارشناسی ارشد از امروز آغاز می‌شود و تا 21 مهر ادامه دارد و در 127 رشته گرایش و 944 رشته محل در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

محمودی اظهارداشت: این دوره از کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور در 127 رشته گرایش و 944 رشته محل فقط در مقطع کارشناسی ارشد در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این دوره پذیرش در رشته آموزش محور و پژوهش محور خواهد بود، افزود: پذیرش در این دوره در بهمن 92 دانشجو خواهند شد و به ازای هر رشته محل 15 نفر پذیرفته می‌شوند.
 
دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هزینه دفترچه ثبت‌نام از 65 هزارتومان در سال گذشته به 50 هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور در نظر داشته باشند که کلیه اخبار مربوط به دانشگاه پیام نور را از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.daneshgahnews.com پیگیری کنند تا از صحت آن اطمینان داشته باشند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور/کاهش شهریه دوره فراگیر



افزایش شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور,کاهش شهریه دوره فراگیر,شهریه‌دانشگاه پیام نور
افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی پیام‌نور/کاهش شهریه دوره فراگیر

معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌دانشگاه پیام نور، از افزایش 15 درصدی شهریه دوره‌های رسمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرشاد ابراهیم‌پور با اشاره به کاهش شهریه دوره‌های فراگیر، گفت: بر اساس مصوبات هیات‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ حدود 15 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: با این حال در سال 92 اتفاقی در سیستم شهریه‌های دانشگاه پیام‌نور افتاد و طبق این اتفاق شهریه‌های متغیر دوره‌های فراگیر، رسمی، ورودی‌های قدیم و ورودی‌های سال‌های قبل یکسان شد.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: طبق یکسان‌سازی شهریه‌های همه دوره‌های پیام‌نور در سال 92، به دلیل افزایش 20 درصدی شهریه‌ دوره‌های فراگیر در سال گذشته، شهریه دانشجویان این دوره با کاهش رو‌به‌رو‌ می‌شود.
وی همچنین تاکید کرد: با این حال دانشجویان دوره‌های رسمی با افزایش شهریه‌ای معادل 15 درصد رو‌به‌رو می‌شوند که این شهریه‌ها برای ثبت‌نام سال تحصیلی جدید دانشجویان اعمال خواهد شد.

ایسنا