اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاندیداهای بازمانده از پاستور در مهمانی عارف (+عکس)



کاندیداهای بازمانده از پاستور در مهمانی عارف (+عکس)

دو هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای شکست خورده به دعوت دکتر عارف در منزل وی میهمان شدند، حتی حداد عادل که انصراف داده بود، اما قالیباف و ولایتی به دلایلی نبودند.

به گزارش انصاف نیوز، پنج روز پیش در اواخر مرداد ماه، مهندس غرضی گفته بود: پس از انتخابات ریاست جمهوری، در یک شب آقای عارف بنده را به منزلش دعوت کرد. در این مهمانی در مورد مناظره‌ها، انتخابات و اداره کشور بحث شد. البته در مورد اشخاص بحثی نشد.

اما امروز خامسیان، یکی از اعضای دفتر دکتر عارف با انتشار عکسی، درباره ی ماجرای مهمانی عارف توضیح داد:

 

به تازگی آقای غرضی در مصاحبه ای از مهمانی منزل دکتر عارف گفت البته ایشان در این مصاحبه به گونه ای سخن گفتند که تنها وی مهمان منزل دکتر عارف بود همه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری که به پاستور راه نیافتند به این ضیافت شام دعوت شدند.

 

آقای قالیباف به علت اینکه در خارج از تهران بود نتوانست به این مهمانی بیاید دکتر ولایتی هم چون در مراسم نکوداشت دکتر داوری اردکانی بود امکان حضورش فراهم نشد ولی دیگر کاندیدا دعوت دکتر عارف را پذیرفتند و به این ضیافت آمدند.

 

این مهمانی دو هفته بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود و دکتر عارف نشان داد می تواند مرکز ثقلی باشد برای هماوردی جریان های مختلف سیاسی.

دکتر عارف,مهمانی دکتر عارف

 انصاف نیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
عکس لو رفته از اناوالسا در مهمانی:)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاندیداهای مغلوب در مهمانی عارف +عکس


دو هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای شکست خورده به دعوت دکتر عارف در منزل وی میهمان شدند، حتی حداد عادل که انصراف داده بود، اما قالیباف و ولایتی به دلایلی نبودند.

خبرگزاری ایسنا: دو هفته پس از انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداهای شکست خورده به دعوت دکتر عارف در منزل وی میهمان شدند، حتی حداد عادل که انصراف داده بود، اما قالیباف و ولایتی به دلایلی نبودند.

 انصاف نیوز در ادامه نوشت: چند روز پیش در اواخر مرداد ماه، مهندس غرضی گفته بود: پس از انتخابات ریاست جمهوری، در یک شب آقای عارف بنده را به منزلش دعوت کرد. در این مهمانی در مورد مناظره‌ها، انتخابات و اداره کشور بحث شد. البته در مورد اشخاص بحثی نشد.




اما خامسیان، یکی از اعضای دفتر دکتر عارف با انتشار عکسی، درباره‌ی ماجرای مهمانی عارف توضیح داد: به تازگی آقای غرضی در مصاحبه‌ای از مهمانی منزل دکتر عارف گفت البته ایشان در این مصاحبه به گونه‌ای سخن گفتند که تنها وی مهمان منزل دکتر عارف بود همه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری که به پاستور راه نیافتند به این ضیافت شام دعوت شدند.

 آقای قالیباف به علت اینکه در خارج از تهران بود نتوانست به این مهمانی بیاید دکتر ولایتی هم چون در مراسم نگوداشت دکتر داوری اردکانی بود امکان حضورش فراهم نشد ولی دیگر کاندیداها دعوت دکتر عارف را پذیرفتند و به این ضیافت آمدند. این مهمانی دو هفته بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود و دکتر عارف نشان داد می‌تواند مرکز ثقلی باشد برای هماوردی جریان های مختلف سیاسی.