اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاشف MPT ، مرد مرموز پشت پرده «ممنوع البیانی» خاتمی!



اخبار,اخبارسیاسی,ممنوع البیانی خاتمی


اخبار سیاسی - کاشف MPT ، مرد مرموز پشت پرده «ممنوع البیانی» خاتمی!

درخواست ممنوع التصویری، ممنوع البیانی و ممنوع الخروجی سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران ، آنقدری سخیف و شگفت آورد بود که خبرنگاران را حساس کرد تا بدانند پشت پرده ی این اقدام بی سابقه چیست؟ اقدامی که به راحتی می توان نیات نویسنده ی اصلی آن را فهمید «دیده شدن ، جدی گرفته شدن و باز هم دیده شدن!»

به گزارش «انتخاب» ؛ براساس اخبار رسیده ، جواد کریمی قدوسی ، کاشف MPT ، همان فردی که اتهامات سنگینی چون «جاسوسی» را به دکتر روحانی رییس جمهور ایران ، نسبت داد ، پشت پرده ی این درخواست شیرین و طنزانه بود!

متن کامل نامه تذکر این 9 نماینده به وزیر دادگستری به این شرح است:

«هیات رئیسه محترم

خواهمشند است برابر ماده 192 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تذکر زیر را ابلاغ و در جلسه علنی مجلس قرائت فرمایید:

مخاطب: وزیر محترم دادگستری

خلاصه: اهتمام جدی در اجرای حکم ممنوع‌التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع‌البیان بودن آقای خاتمی توسط قوه قضائیه

خاتمی از سران و حامیان فتنه آمریکایی 88 بوده و هم‌اینک نیز از آن گناه نابخشودنی توبه نکرده است و بر مواضع خود در برابر انقلاب باقی می‌باشد و به تازگی به دیدار یکی از عناصر ضد انقلاب (بهزاد نبوی) رفته و حمایت خود را از این تفکر اعلام کرده است.

چرا رسانه‌ها و جراید معلوم‌الحال در بازسازی چهره ایشان تلاش می‌کنند و قوه قضائیه همانطور که ممنوع الخروج بودن را به ایشان ابلاغ و اجرا نموده است، دو حکم دیگر همچون ممنوع‌التصویر بودن و ممنوع‌البیان بودن ایشان را به طور جدی پیگیری و اعمال نمی‌کند؟

لازم است مدعی‌العموم تذکر جدی به این تلاش‌های رسانه‌ای بدهد و از زمینه‌سازی برای فتنه‌های آینده جلوگیری کند.

امضاءکنندگان این تذکر که توسط جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات تهیه شده به شرح زیر می‌باشد:

1. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات

2. نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات

3. علی کائیدی نماینده پلدختر

4. محمدرضا آشتیانی نماینده قم

5. سیدمرتضی حسینی نماینده قزوین

6. فاطمه آلیا نماینده تهران

7. سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان

8. علی‌اصغر زارعی نماینده تهران

9. روح‌الله حسینیان نماینده تهران»

بر اساس این گزارش، روز گذشته رسانه‌ها به اشتباه نام مهرداد بذرپاش نماینده تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر را نیز جزو امضاءکنندگان این تذکر اعلام کردند که نام و امضای وی ذیل تذکر کتبی به وزیر دادگستری به چشم نمی‌خورد. 

 اخبار سیاسی - انتخاب


ویدیو مرتبط :
ماجرای ممنوع البیانی خاتمی از زبان کریمی قدوسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد پشت پرده و حامی مرموز این ابربدهکار بانکی کیست؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,بدهکاران بانکی

 

اخبار اقتصادی - مرد پشت پرده و حامی مرموز این ابر بدهکار بانکی کیست؟

«سعید العقیلی» که از ابربدهکاران شبکه بانکی کشور است ، با حمایت های یکی از پشت پردگان سیستم بانکی ، نسبت به پرداخت اموال بیت المال کاملاً بی توجه است!

شدت حمایت این فرد بانفوذ به اندازه ای است که وی با اعمال اشتباهات محاسباتی در بانک پارسیان ، قصد تسویه ی بدهی های «العقیلی» را داشته است ، اما مدیرعامل وقت این بانک ، متوجه اقدامات متقلبانه فرد حامی العقیلی شده و مانع ادامه ی اقدامات وی شده است.


فردی به نام «سعید العقیلی» که از ابربدهکاران شبکه بانکی کشور است ، با حمایت های یکی از پشت پردگان سیستم بانکی ، نسبت به پرداخت اموال بیت المال کاملاً بی توجه است!

به گزارش انتخاب ؛ وی که در دولت احمدی نژاد توسط یکی از دیگر از افراد ذینفوذ سیستم بانکی کشور حمایت می شد ، با وجود صدها میلیارد بدهی به سیستم بانکی کشور ، وام های متعدد دیگری - با حمایت این فرد مرموز - از برخی بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه بانک ها ، دریافت کرده است.

شدت حمایت این فرد بانفوذ به اندازه ای است که وی با اعمال اشتباهات محاسباتی در بانک پارسیان ، قصد تسویه ی بدهی های «العقیلی» را داشته است ، اما مدیرعامل وقت این بانک ، متوجه اقدامات متقلبانه فرد حامی العقیلی شده و مانع ادامه ی اقدامات وی شده است.

این اقدام کم سابقه با حمایت آقای «م . ف» یکی از نیروهای این فرد در بخش «نظارت» بانک مرکزی دولت دوم احمدی نژاد انجام شده است؛ با این حال ، این نیروی امین ، در حال حاضر با حمایت همان چهره ی بسیار پرنفوذ سیستم بانکی مسئولیت های متعددی در یک شرکت سرمایه گذاری از جمله «مدیرعامل تأمین سرمایه یک شرکت» را دریافت کرده است!

از دیگر اقدامات این فرد با نفوذ سیستم بانکی کشور  - که به شدت از حضور در رسانه ها ابا دارد و فامیل و سوابقی غلط از خود در رسانه های منتشر کرده - تلاش برای جا به جایی مالکیت یک زمین وابسته به پلی اکریل اصفهان ، یک زمین دیگر در غرب تهران  و ... به العقیلی بوده است!

این درحالیست که عمده ی مدیران بانک ها در دولت گذشته و همچنین بسیاری بانک ها در دولت فعلی ، با حمایت مستقیم وی به این سمت ها انتخاب شده اند.

نکته ی جالب آنکه این فرد ، چراغ قرمز و سبز برای برخی چهره های خاص از جمله «العقیلی» است، به طوریکه وی به العقبیلی پیغام داده تا زمان حل کردن مشکلات این ابربدهکار ، حق بازگشت به ایران را ندارد! این چهره ی مرموز، پیشتر باعث و بانی بازگشت یک چهره ی متخلف و بسیار موثر در ماجرای فساد سه هزار میلیاردی به ایران بوده است!

قابل ذکر است، روز گذشته رییس کمیسیون اصل نود طی اظهاراتی بر «نقش بزرگ شرکت های سرمایه گذاری زیر مجموعه بانک ها در اقتصاد پنهان کشور»، تاکید کرد . پورمختار گفته است «این شرکت ها نقش بزرگی در اقتصاد پنهان کشور دارند و نوسانات شدید بازار اقتصاد شامل بازار ارز، سکه و واردات و بخش های خدماتی ناشی از برخی اقدامات این شرکت هاست»

به گزارش «انتخاب» ؛ توجه اساسی به این نکته ی کلیدی ریاست کمیسیون اصل نود ، می تواند باعث جلوگیری از بسیاری از فسادهای بزرگ در کشور باشد.
اخبار اقتصادی - انتخاب