اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارلوس کیروش: دژاگه به ایران خواهد آمد


با دژاگه حرف زدم.و به ایران می آید اما من حرف هایی دارم که اجازه بدهید هفته آینده آنها را مطرح کنم

کارلوس کروش که پس از بازگشت از سفر اروپا،امشب در ورزشگاه آزادی تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان بود گفت و گوی کوتاهی را با خبرنگار خبرآنلاین انجام داد.او ابتدا در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد بازی منچستر یونایتد و شکست تحقیر آمیز این تیم مقابل منچستر سیتی چیست گفت:«نظری ندارم.نمی خواهم در این مورد حرف بزنم.»کروش وقتی با اصرار خبرنگار ما روبرو شد گفت:«بازی است دیگر.از این اتفاقات در فوتبال می افتد.اما شک نکنید که تیم ما از بازی های بعد دوباره اوج می گیرد.ما تیم محکمی داریم که این باعث می شود بچه ها دوباره همه چیز را شروع کنند.»

از کروش در مورد سفرش و اینکه آیا در این سفر با اشکان دژاگه صحبت کرده اید یا نه پرسیدیم که او گفت:«ابا دژاگه حرف زدم.و به ایران می آید اما من حرف هایی دارم که اجازه بدهید هفته آینده آنها را مطرح کنم.»

سرمربی تیم ملی در مورد تاخیر 5 ساعته و معطلی در فردوگاه برای سفر به اندونزی(پس از بازی با بحرین)گفت:«این تنها گزینه ای بود که توانستیم آن را انتخاب کنیم.شرایط دیگری برای ما فراهم نبود.تنها کاری که توانستیم انجام بدهیم این است که هتلی را رزرو کرده ایم تا بازیکنان کمی بخوابند و استراحت کنند.مشکلی نیست و همه چیز طبق برنامه جلو خواهد رفت.»

کروش در پایان در مورد تیم امید هم گفت:«نظر ما این است که فیفا هر چه زدوتر جواب ایران را بدهد»

در حاشیه این گفت و گو مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال دقایقی را با کروش مشغول خندیدن بود.وقتی از او در این مورد سوال کردیم تاج گفت:«داشتم با کروش در مورد فیروز کریمی حرف می زدم.او گفت حرفهای کریمی برایش مهم نیست و نظرش این بود که فدراسیون باید جواب او را بدهد.»

منبع: خبر آنلاین



ویدیو مرتبط :
کارلوس کیروش از ایران رفت!خارج از گود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است



 

 

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است

 

بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان که مورد توجه افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته، حضور در تیم ملی ایران را افتخار بزرگی می‌داند.

"اشکان دژآگه" در این‌باره گفت: از سالها حضور در فوتبال آلمان و بازی در تیم هایی مانند هرتا برلین و ولفسبورگ و همچنین تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال آلمان تجربه های ارزشمندی اندوخته ام که امیدوارم بتوانم آن را دراختیار تیم ملی کشورم قرار دهم.

وی گفت: از اینکه افشین قطبی برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به بازیکنان لژیونر ایرانی نیز نگاه دارد احساس خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، تمام توان خود را برای موفقیت در جام ملتهای آسیا بکار خواهم گرفت.

دژآگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایجاد نکرده و موافقت نامه های لازم را صادر کرده است.

وی از اینکه سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که برای دیدن تمرینات و بازی او به آلمان خواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد و به سایت قطبی گفت که بی‌صبرانه منتظر آقای قطبی هستم تا از نزدیک با ایشان آشنا شوم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

دژاگه در پایان این گفت وگو از زحمات والدین ایرانی بویژه پدرش که در رسیدن او به این جایگاه تلاش و ممارست فراوانی کردند، قدردانی کرد و گفت که همه چیز را مدیون آنان هستم.

دژآگه 24 ساله، مدتی است که مورد توجه افشین قطبی قرار گرفته و سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز بیست و چهارم آبان ماه 89 ، رسما اعلام کرد که قصد دارد از این بازیکن دعوت بعمل آورد و نام او را درمیان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا برای مسابقات جام ملتهای آسیا قرار داده است.