اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارشناس صداوسیما: زبان اهل بهشت عربی است، زبان اهل جهنم عجمی!



اخبار,اخباراجتماعی,صدا و سیما

 

 اخبار اجتماعی - کارشناس صداوسیما: زبان اهل بهشت عربی است، زبان اهل جهنم عجمی!

مدتی است یکی از این افراد که میهمان برنامه‌های مذهبی صدا و سیما می‌شود، مطالبی را مطرح می‌سازد که برای عموم نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه موجب شک و تردید افراد وسستی عقاید می‌گردد.

 یک نمونه از مطالب پخش شده این باصطلاح کارشناس مسائل مذهبی اینست که گفت: "زبان اهل بهشت عربی است و زبان اهل جهنم عجمی!" روشن است که پخش چنین مطالبی از صدا و سیما چه عوارض منفی و زیانباری دارد. نمونه‌های دیگری از سخنان همین شخص وجود دارد که حتی نقل آن در روزنامه را نیز جایز نمی‌دانیم. امید است مسئولان صدا و سیما در مورد کارشناسان مسائل مذهبی دقت بیشتری نمایند.

اخباراجتماعی - روزنامه جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
زبان اهل بهشت عربی !! زبان اهل جهنم عجمی ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کارشناس: زبان اهل جهنم عجمی است!


مدتی است یكی از این افراد كه میهمان برنامه‌های مذهبی صدا و سیما می‌شود، مطالبی را مطرح می‌سازد كه برای عموم نه تنها فایده‌ای ندارد، بلكه موجب شك و تردید افراد وسستی عقاید می‌گردد.

روزنامه جمهوری اسلامی: مدتی است یكی از این افراد كه میهمان برنامه‌های مذهبی صدا و سیما می‌شود، مطالبی را مطرح می‌سازد كه برای عموم نه تنها فایده‌ای ندارد، بلكه موجب شك و تردید افراد وسستی عقاید می‌گردد.

یك نمونه از مطالب پخش شده این باصطلاح كارشناسی مسائل مذهبی اینست كه گفت: "زبان اهل بهشت عربی است و زبان اهل جهنم عجمی!" روشن است كه پخش چنین مطالبی از صدا و سیما چه عوارض منفی و زیانباری دارد.

نمونه‌های دیگری از سخنان همین شخص وجود دارد كه حتی نقل آن در روزنامه را نیز جایز نمی‌دانیم.

امید است مسئولان صدا و سیما در مورد كارشناسان مسائل مذهبی دقت بیشتری نمایند.