اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارت معیشت در هاله ای از ابهام قرار گرفت


وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی درباره اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هنوز هیچ تصمیم گیری قطعی درباره اعطای کارت اعتباری یا کارت کالا به اقشار کم درآمد گرفته نشده است.

مهدی غضنفری  درباره بحث‌های مطرح شده در مورد حذف ارز مرجع واردات برنج و گوشت گفت: هیچ ارز مرجعی از جمله ارز مرجع واردات کالاهای اساسی مانند برنج و گوشت حذف نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مباحث مطرح شده مبنی بر اعطای کارت اعتباری خرید کالا به اقشار کم درآمد اظهار کرد: انتشار چنین کارتی در حد یک پیشنهاد در جلسات کارگروه مشترک دولت و مجلس مطرح شده است اما هیچ تصمیم گیری درباره آن انجام نشده است.

غضنفری در پاسخ به سوال دیگری درباره توقف صادرات خودروی ایران به عراق عنوان کرد: مشکلاتی در مورد صادرات خودروی ایران به عراق به وجود آمده که در حال برطرف کردن‌ آن هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسوول چگونگی و باز توزیع سهم 30 درصدی صنعت و تولید از درآمد اجرای فاز دوم شده است که براین اساس پیشنهادات مربوطه روز شنبه در جلسه کارگروه مشترک دولت ومجلس مطرح می‌شود.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده قرار است هر بخش به همان میزان که در درآمد هدفمندی‌ یارانه‌ها سهم دارد در باز توزیع این درآمد نیز سهم داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
تثلیث در هاله ای از ابهام!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در دیدار باقری و اشمیت پیشرفتی حاصل نشده و ادامه مذاکرات در هاله ای از ابهام قرار دارد



دیپلمات های غربی ادعا کردند:

در دیدار باقری و اشمیت پیشرفتی حاصل نشده و ادامه مذاکرات در هاله ای از ابهام قرار دارد

روز سه شنبه دیداری بین هلیگا اشمیت مقام ارشد اتحادیه اروپا و علی باقری معاون مذاکره کننده ارشد ایران در جهت اغاز مجدد مذاکرات در سطح ارشد بین ایران و 1+5 برگزار شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آسوشیتدپرس نوشت: یک مقام ارشد اروپایی ادعا کرد که در مذاکرات هیچ پیشرفتی حاصل نشده است و ادامه ان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

روز سه شنبه دیداری بین هلیگا اشمیت مقام ارشد اتحادیه اروپا و علی باقری معاون مذاکره کننده ارشد ایران در جهت اغاز مجدد مذاکرات در سطح ارشد بین ایران و 1+5  برگزار شد.

هیچ یک از طرفین نمی خواهند مذاکرات را متوقف کنند.

به نوشته ی اسوشیتدپرس، ایران به دنبال لغو تحریم ها از جمله تحریم نفتی است.  امریکا و دیگر کشورهای مذاکره کننده با تهران نگرانند که شکست مذاکرات منجر به علمی شدن تهدید حمله ی اسرائیل به تاسیسات ایران شود. این اقدامی است که می تواند باعث کشیدن شدن امریکا به جنگ شود.

یکی از دیپلمات ها گفت: اشمیت به کاترین اشتون گفته است که هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده است.

وی افزود: دست نیافتن به پیشرفت در دیدار روز سه شنیه می تواند به معنای ان باشد که جلیلی و اشتون  بر روی دیدار دیگر اشمیت و باقری یا حتی دیدار سطح پایین تر توافق کنند./انتخاب