اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود



 

 

 

کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران:

کارت درمانی برای تاكسیرانان صادر می‌شود


تمام رانندگان تاکسی شهر تهران و خانواده‌هایشان با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، از این پس از خدمات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم بهره‌مند می‌شوند.

رانندگان تاكسی تحت پوشش خدمات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم قرار می‌گیرند
حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج جلسه مشترک مسئولین سازمان تاکسیرانی شهر تهران و مسئولین شرکت شهر سالم ــ از این پس تمام رانندگان تاکسی شهر تهران به همراه خانواده‌هایشان همانند کارکنان قرادادی شهرداری با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، تحت پوشش خدمات و تسهیلات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان شهر تهران علاوه بر این می توانند از خدمات سرویس دهی اورژانس شرکت شهر سالم و همچنین خدمات مشاوره پزشکی بهره‌مند شوند، همچنین کار چکاپ کامل تاکسیرانان توسط این شرکت و در مراکز بهداشتی درمانی 13 گانه انجام خواهد شد.
غفاری افزود: علاوه بر این کار صدور کارت درمانی تاکسیرانان شهر تهران با الصاق عکس سرپرست خانواده و معرفی افراد تحت تکفل در ذیل کارت با ذکر شماره ملی نیز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران افزود: سازمان تاکسیرانی شهر تهران 94 هزار راننده تاکسی دارد و این تعداد به همراه خانواده‌هایشان جمعیتی حدود 300 هزار نفر را شامل می‌شود که حجم بسیاری از مراجعه کننده را به سیستم درمانی شهر سالم و شهرداری تهران وارد می کند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
مزایای روش درمانی نوروتراپی درمقایسه با دارو درمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدی: برای کریمی کارت صادر نمی کنیم



 

محمدی: برای کریمی کارت صادر نمی کنیم

 

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تا زمانی که تکلیف تعهد درخشان بابت قراردادهای بسته شده در شاهین مشخص نشود برای سرمربی جدید کارت مربیگری صادر نمی‌کنیم.

عزیز محمدی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال از سازمان لیگ خواسته زمان بازی این تیم با راه آهن که جمعه این هفته برگزار می شود تغییر کند، اظهار داشت: سازمان لیگ برنامه بازی های لیگ و جام حذفی را تا هفته سیزدهم اعلام کرده و امکان تغییر در برنامه را نداریم. ضمن اینکه باشگاه استقلال هم چنین درخواستی نداده و اگر هم بدهد قبول نمی کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فیروز کریمی سرمربی جدید شاهین بوشهر کارت مربیگری صادر می شود یا خیر عنوان کرد: ما با فیروز کریمی مشکلی نداریم. سرمربی شاهین بوشهر هر فرد دیگری هم می شد تا زمانی که باشگاه شاهین برگه تسویه حساب با درخشان را ندهد و همچنین تکلیف تعهدی که درخشان به سازمان لیگ بابت قراردادهای بسته شده در شاهین داده، مشخص نشود برای سرمربی جدید کارت مربیگری صادر نمی کنیم.

رئیس سازمان لیگ در ادامه در مورد وضعیت ثبت شرکت های هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال گفت: مسئولان دو باشگاه در تماسی که با ما داشته اند گفته اند تا قبل از دوشنبه این مسئله را حل می کنند.

محمدی در مورد اینکه آیا AFC در خصوص پرونده سپاهان رای صادر کرد یا خیر گفت: هنوز از سوی AFC خبری نشده است. آنها تا 10 روز فرصت دارند تا جواب دهند و هنوز این 10 روز تمام نشده است.

وی در پایان در مورد اینکه به نقل از وی عنوان شده بود فیفا بازی تیم امید ایران و عراق را به دلیل تخلف عراق در استفاده از بازیکن صغر سنی را سه بر صفر به سود ایران اعلام می کند، تصریح کرد: نمی دانم چرا این اظهار نظر از قول من منتشر شد. مسائل تیم های ملی به من ربطی ندارد.