اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهره ها امسال به کدام هیئت ها رفتند؟/تصاویر



چهره ها امسال به کدام هیئت ها رفتند؟/تصاویر

چهره های سیاسی، ورزشی و هنری امسال پای مداحی کدام مداحان نشستند و کجا عزاداری کردند؟ این گزارش تصویری پاسخی است به این سئوال.

عشق به امام حسین(ع) مقام و شهرت نمی شناسد. در هرلباس و مسئولیتی که باشی، وارد مجلس عزای امام حسین(ع) که شوی، با بقیه یکرنگ می شوی. این شبها میان عزاداری ها چهره های آشنایی می شود دید. چهره هایی که تا پیش از این با مقام و مسئولیت و شهرتی دیگر می شناختی و حالا در کنار همه عزاداران حسینی(ع) می بینی شان.
تصاویر حضور برخی چهره ها در مراسم عزاداری امسال را می بینید:
 

هیئت هاعزاداری,مداحان

 

هیئت هاعزاداری,مداحان

 

محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس جمهور) مهمان شب ششم عزاداری هیئت الرضا(ع) بود.ابوالحسن فقیه(رئیس سابق سازمان هلال احمر) هم که با عبدالرضا هلالی رابطه نزدیکی دارد از حاضران همیشگی هیئت با مداحی اوست.

 

هیئت هاعزاداری,مداحان

 
سرمربی استقلال در هیئت عزاداری تبریز. امیرقلعه نویی در حاشیه سفر تیمش به تبریز، سری هم به یک هیئت عزاداری در این شهر زد.او البته از هیئتی های پروپاقرص تهران است.

 

هیئت هاعزاداری,مداحان

سیاوش اکبرپور و علیرضا واحدی نیکبخت در هیئت ریحانه الحسین(س) باغ فیض تهران

هیئت هاعزاداری,مداحان

علی ضیا(مجری) به همراه حنیف عمران زده و سیدمهدی رحمتی در حاشیه مراسم عزاداری به مداحی سیدمجید بنی فاطمه. هیئت ریحانه الحسین(س) پاتوق بسیاری از چهره های ورزشی است.

 

هیئت هاعزاداری,مداحان

 

هیئت هاعزاداری,مداحان

 

 محسن رضایی(دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) در هیئت رایه العباس(ع) با مداحی محمود کریمی. در زما انتخابات فایل صوتی منتسب به محمود کریمی در حمایت از نامزدی محسن رضایی، چندروزی خبرساز شد.

هیئت هاعزاداری,مداحان

 

هیئت دانشجویی «میثاق با شهدا» در دانشگاه امام صادق(ع) و با مداحی«میثم مطیعی» هم هرشب میزبان چهره های سرشناسی است. «محمد گلریز» خواننده به همراه »پرویز فتاح» وزیر اسبق نیرو در این عکس حضور دارند.
/مجله مهر
 


ویدیو مرتبط :
کدام بازیگران به عیادت رهبر معظم انقلاب رفتند؟+تصاویر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: چهره های شاخص کاندیدای انتخابات


چهره های شاخص کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری.