اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهار کودک قربانی کینه زن جوان/ زن عموی قاتل دستگیر شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

چهار کودک قربانی کینه زن جوان/ زن عموی قاتل دستگیر شد

زن جوانی که به علت کینه توزی با خانواده شوهرش، چهار کودک خردسال را مسموم و یکی از آنها را به قتل رسانده بود با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یک ماه پیش مرگ مشکوک کودک چهارساله ای به ماموران پلیس شاهین شهر اصفهان اعلام شد. با حضور ماموران در بیمارستان شهر مشخص شد پدر و مادر کودک چندی قبل به سفر حج رفته اند و پسر چهار ساله خود را نزد پدربزرگ و مادر بزرگ قرار داده اند. چند روز بعد نیز این کودک به طرزی مشکوکی مسموم و در نبود پدر مادر خود فوت می کند.

البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود و  شش روز بعد در مراسم ختم این کودک، سه کودک خردسال دیگر این خانواده نیز به طرز مشکوکی مسموم و به بیمارستان منتقل می شوند اما خوشبختانه با اقدام سریع پزشکان به حیات دوباره باز می گردند.

موضوع مسموم شدن کودکان خردسال با پیچیدگی خاصی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین شهر دنبال می شد ولی تحقیقات به کندی پیش می رفت و هیچ اثری از عامل یا عاملان این جریان وجود نداشت تا اینکه با بازگشت پدر کودک فوت شده از سفر حج و بیان حقایق پشت پرده تحقیقات پلیس را وارد فاز جدیدی کرد.

این شخص با حضور در پلیس آگاهی عامل اصلی قتل فرزندش و مسموم کردن سه کودک خردسال دیگر را همسر برادرش به نام نازنین عنوان و از او اعلام شکایت کرد.

او برای اثبات ادعای خود عنوان داشت: از آنجایی که خانواده من و بخصوص پدرم همواره با ازدواج برادرم با این زن مخالف بودند ورابطه خوبی میان آنها وجود نداشت این زن در نبود من و همسرم بدلیل حسادت اقدام به قتل پسر من و مسمومیت دو کودک دیگر از بستگان نزدیک من و از جمله کودک خردسال خود کرده است چرا که در  ختم فرزندم تعدادی از افراد فامیل شاهد آن بودند که این زن به سه کودک خردسال مسموم شده که یکی ازآنها فرزند خودش بوده خوراکی داده است.

سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراصفهان در خصوص این ماجرا گفت: با اظهارات فرد شاکی تنها مظنون به قتل پرونده به نام نازنین  34 ساله با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تحت مراقبت قرار گرفت.

وی افزود: براساس گزارش پزشکی قانونی مشخص شد که سه کودک مسموم شده و کودک خردسال فوت شده بر اثر مصرف خوراکی مسموم شده اند.

با کشف این موضوع ماموران به تحقیقات خود ادامه داند تا اینکه دریافتند یکی از دوستان این زن مظنون به قتل در داروخانه کار می کند و از انجایی که احتمال می دادند این فرد دارو را از طریق او تهیه کرده باشد با او را مورد بازجویی قرار دادند که این زن ابتدا منکر فروش دارو به دوست خود شد ولی  هنگامی که با دلایل پلیس روبرو شد لب به اعتراف گشود و گفت: حدود دو ماه پیش نازنین نزد من آمد و به بهانه اینکه قرار است با شوهر خود به مسافرت بروند و شوهرش به این دارو نیاز دارد خواستار تهیه دارو برای او شده است.

در تحقیقات صورت گرفته متهم منکر خرید دارو از دوست خود بود ولی وقتی با دوست خود مواجه شد چاره ای جز اعتراف نداشت اما او در بازجویی ها گفت  دارو را برای شوهرم خود خریداری کردم ولی در بازجویی ها از شو هر این زن وی بیان داشت که تاکنون همسرش برای او نه تنها دارو نخریده بلکه اصلاً او نیازی به این ندارد که همسرش برای او  داروتهیه کند.

با مستندات و شواهد و مدارک محکمی که بدست آمده بود و نظریه پزشکی قانونی که حکایت از قاتل بودن این زن داشت، نازنین   به قتل اعتراف کرده و انگیزه خود از انجام این عمل را داشتن کینه از خانواده همسرش اعلام کرد.

با تکمیل شدن پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره به زندان منتقل شد..../مهر


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن جوان قربانی عمل جراحی چاقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان قربانی کینه مرد شرور شد



اخبار حوادث - زن جوان قربانی کینه مرد شرور شد

فردی که به قصد انتقام از ساکنان یک مجتمع مسکونی، شبانه وارد خانه یکی از زنان همسایه شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل مرداد امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران از مرد همسایه شان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه شوهرم در محل کارش بود و من و فرزند خردسالم در خانه تنها بودیم.

نیمه شب با شنیدن سر و صدا بیدار شدم. ناگهان مرد همسایه را در حالی که چاقو به دست داشت، بالای سر خود و فرزندم دیدم و با التماس خواستم به ما آسیبی نرساند.او برای تهدید من چاقو را زیر گلوی فرزندم گذاشت و تهدید کرد اگر فریاد بزنم، او را خواهد کشت. مرد شرور با تهدید به قتل من و فرزندم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فرار کرد.

پس از فرار متهم، در تماس با شوهرم خواستم به خانه بیاید و بعد بی هوش شدم. وقتی به هوش آمدم، روی تخت بیمارستان بودم.

در پی این شکایت و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری همسایه آزارگر آغاز شد. ماموران با اعزام به خانه وی متوجه شدند همسرش از او خبر ندارد.

در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان متوجه شدند متهم فراری، همسرش را نیز ساعت ها در خانه حبس می کرده و او را مقابل چشمان فرزندشان بشدت شکنجه می داده که با اعتراض همسایه ها روبه رو شده و به همین دلیل آنها را تهدید به مرگ کرده بود.

در ادامه این پیگیری ها، ماموران پاتوق های احتمالی آزارگر فراری را زیر نظرگرفتند و چند روز پیش اطلاع یافتند متهم قصد دارد مخفیانه وارد مجتمع شود. با اعزام ماموران به محل، متهم پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

مرد آزارگر با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران بازجویی شد و به جرم خود اعتراف کرد و درباره انگیزه اش گفت: مدتی بود با همسایه ها درگیری داشتم و همین موضوع باعث شده بود از ساکنان مجتمع کینه به دل بگیرم.

وی افزود: قصد انتقام از آنها را داشتم و با اطلاع از این که یکی از همسایه ها، شوهرش چند روز در ماه شب ها در محل کارش می ماند، تصمیم گرفتم برای ایجاد رعب و وحشت میان همسایه ها، این خانواده را که هیچ گونه اختلاف و درگیری با آنها نداشتم، قربانی انتقام خود کنم.

با اعتراف های متهم، او با صدور قرار قانونی روانه زندان و پرونده وی برای محاکمه و صدور رای قضایی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
اخبار حوادث - جام جم