اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چنددستگی قیمت در بازار لپ‌تاپ



 

 

چنددستگی قیمت در بازار لپ‌تاپ

 

 

بازار خرید و فروش لپ‌تاپ طی یك هفته اخیر، شاهد بروز پدیده چند دستگی قیمت بوده و طی این مدت برخی از فروشندگان برای به فروش رساندن كالاهای خود قیمت‌ها را به طور خودسرانه كاهش داده‌اند.

 


بر اساس اعلام فعالان بازار، اگر چه این موضوع باعث می‌شود نظم و تعادل بازار به هم خورده و بازار شاهد پدیده چنددستگی قیمت شود، اما فروشندگان چاره‌ای ندارند و برای به فروش رساندن كالاهای خود ناچار هستند قیمت‌ها را كاهش دهند و حتی با ضرر كالاها را به فروش برسانند.

 


برخی از فعالان بازار نیز از برگزاری جشنواره فروش بهاره خبر می‌دهند و می‌گویند، معمولا برگزاری این جشنواره‌ها در شرایطی كه بازار روزهای سختی را می‌گذراند كمك بزرگی به حساب می‌آید و امسال هم به احتمال زیاد جشنواره فروش بهاره برگزار خواهد شد.

 


روزبه امانی، یكی از فعالان بازار در این باره می‌گوید: از آنجا كه بازار كامپیوتر طی یك ماه اخیر با كاهش شدیدتر تقاضا مواجه شده است، امیدواریم راه‌اندازی چنین جشنواره‌ای بتواند به خاتمه ركود حاكم بر بازار كمك كند.

 


فعالان بازار همچنین از احتمال رشد قیمت‌ها طی دو هفته اخیر در بازار رایانه خبر دادند و می‌گویند، در شرایط فعلی قیمت‌ها در بازار بسیار متعادل است و بهترین زمان برای خرید به حساب می‌آید، زیرا ممكن است طی دو هفته آینده به دلیل آغاز تعطیلات سال نو چین میزان عرضه به بازار كاهش یابد و به تبع آن قیمت‌ها نیز رشد كند.

 

 


ویدیو مرتبط :
‫قیمت‌ روز پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات و قیمت لپ تاپ های موجود در بازار


با نوت بوک های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید