اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چسبونکی ترین نقاشی های دنیا +عکس



ادامس از جمله خوراکی هایی است که میتوان گفت هیچ فایده ای برای بدن ندارد و همچنین پایان ناپذیر است. نکته جالب آدامس ها حالت چسبونکی آن ها پس از کمی جویده شدن است.

"آنا سوفیا ماتووا"هنرمندی است که با استفاده از آدامس های جویده شده نقاشی های بسیار جالبی را خلق می کند به طوری که به نظر می رسد با قلمو و با ظرافت خاصی کشیده شده اند.

آدامس , نقاشی های زیبا

این هنرمند 22 ساله اهل اوکراین طرح نقاشی هایش را بیشتر از چهره افراد مشهور الهام می گیرد و به گفته خودش هر نقاشی نزدیک به 1000 آدامس جویده شده نیاز دارد.

او می گوید ایده اصلی این کار را به طور تصادفی و در حالی که در سفر بوده است بدست آورده و آن را اینگونه توصیف می کند که در حال جویدن آدامس در خودرو بودم که ناگهان حالت لاستیکی آن نظرم را جلب کرد و متوجه خوب بودن آن برای انجام کارهای مختلف شدم.

آدامس , نقاشی های زیبا

"آنا" نقاشی های خودش را خیلی دل بهم زن توصیف می کند چرا که عنصر اصلی کارش را باید از دهانش خارج کند و سپس بر روی بوم بچسباند. او همچنین مجبور است روزانه تعداد زیادی آدامس بجود.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
نقاشی از عکس های شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقاشی با گلوگیرترین شئ دنیا +عکس



نقاشی با گلوگیرترین شئ دنیا +عکس

یکی از آزاردهنده ترین بخش های یک ماهی تیغ های آن است به گونه ای که شاید گاهی باعث مرگ نیز بشود اما همین تیغ های کشنده نیز می توانند به زیباترین آثار هنری تبدیل شوند.

تنها کمی ذوق هنری لازم است تا از سخت ترین و بی روح ترین چیزها بزرگترین اثار هنری را بتوان ساخت و آن ها را به لطیف ترین چیزها تبدیل کرد.

این دقیقا همان ذوق هنری است که "النا ژورواسکایا" دارد و از آن برای تبدیل کردن تیغ های سخت و ماهی ها به نقاشی استفاده کرده است و آن ها را در نقاط مختلف شهر به نمایش گذاشته است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این خانم که یک هنرمند مستقل است با استفاده از تیغ و استخوان ها و چشم ماهی ها نقاشی های مختلفی را کشیده است  و آن ها را در دو نوع مختلف:1-دقت در جزئیات و 2- مدل های عجیب به نمایش گذاشته است.

"النا" از هفت سال پیش کار بااستخوان ها را آغاز کرده است. او برای اینکار خودش مجبور شد تا ماهیگیری نیز یاد بگیرد و به گفته خودش این هنر او به مذاق همه خوش امده است. او برای این کار خودش از ماهی های مختلف استفاده کرده است./باشگاه خبرنگاران

 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب