اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چاقوی شرور بر شاهرگ مرد شاكی



 

  چرا مهران مدیری در قهوه تلخ نیست؟

 

مردی كه فرزند ش قربانی یك تجاوز شده بود، روز گذشته هنگام خروج از دادگاه از سوی مرد شرور با چاقو مجروح شد و در یك قدمی مرگ قرار گرفت.

 

چندی پیش مردی با حضور در كلانتری ۱۵۳ شهرك ولی عصر (عج) با ارائه شكایتی از یك شرور سابقه دار عنوان كرد، این فرد فرزند ۱۲ ساله اش را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

به دنبال این شكایت، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با بررسی و تحقیق مقدماتی مشخص شد، شرور متجاوز یك مجرم سابقه دار با چندین فقره سابقه كیفری بوده و چندین بار به اتهام شرارت و مزاحمت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

 

● دستگیری متهم

با به دست آمدن این اطلاعات، محل رفت و آمد متهم به صورت نامحسوس كنترل و این متهم در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد. متهم با انتقال به دادسرا به جرم سیاه خود اعتراف كرد و گفت: پسر ۱۲ ساله را ربوده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پی این اظهارات، با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه بازداشتگاه شد و پرونده اتهامی وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه ۷۹ دادگاه كیفری استان تهران ارسال گشت.

با ارسال پرونده به دادگاه، وی با قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا پس از رسیدگی به پرونده، حكم قانونی در ارتباط با اقدام تبهكارانه و غیرانسانی متهم شرور صادر شود.

 

● چاقو در شاهرگ پدر

روز گذشته در شعبه ۷۹ دادگاه كیفری استان تهران پرونده اتهامی شرور متجاوز مقابل قاضی و مستشاران دادگاه قرار گرفت و پدر این كودك از دادگاه خواست كسی كه فرزند او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود را به اشد مجازات برساند.

پس از ثبت شكایت شاكی و دفاعیات متهم، قاضی دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام كرد، اما این پایان ماجرا نبود؛ زیرا فرد شرور در بیرون شعبه و در سالن دادگاه كیفری به یك باره به سوی شاكی (پدر نوجوان ۱۲ ساله) حمله ور شد و با چاقویی كه زیر لباسش پنهان كرده بود، شاهرگ او را برید.

در پی این اقدام مجرمانه، فرد شرور بسرعت از محل متواری شد و مرد شاكی نیز به بیمارستان انتقال یافت.

یكی از شاهدان این حادثه دلخراش به «جام جم» گفت: در میان بهت و ناباوری حاضران در جلسه دادگاه، فرد شرور به سوی مرد شاكی حمله ور شد و مرد نگون بخت را بشدت مجروح كرد كه با حضور عوامل اورژانس، عنوان شد

امید چندانی به نجات وی از مرگ وجود ندارد.

این گزارش حاكی است با فرار متهم از محل حادثه موضوع به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران كلانتری ۱۱۳ با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند.

با صدور دستور بازداشت شرور فراری و احضار ضامن این فرد كه بیش از این وثیقه آزادی او را به دادگاه ارائه كرده است، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.... /گزارش : جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
چاقوی شرور بر شاهرگ شاکی- akhbare jaleb va ajib

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات حمله خونین مرد شرور به مددکار زن اورژانس اجتماعی/عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات حمله خونین مرد شرور به مددکار زن اورژانس اجتماعی/عکس

 روزنامه همشهری : با گذشت کمتر از یک ماه از حمله به یکی از مددکاران اورژانس اجتماعی در ورامین، این بار یکی از مددکاران زن مورد حمله افراد شرور قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد.

صبح روز گذشته تیمی از مددکاران اورژانس اجتماعی راهی خانه‌ای در منطقه شوش تهران شدند تا پسربچه 5ساله‌‌ای را که در آنجا در شرایط بدی زندگی می‌کرد، به بهزیستی منتقل کنند. آنها از چند روز قبل در جریان وضعیت این پسربچه قرار گرفته بودند و در این مدت با کمک کلانتری، توانسته بودند حکم قضایی درخصوص انتقال پسربچه به بهزیستی را دریافت کنند اما ساعت 10:30 صبح، زمانی که قصد داشتند پسربچه را به‌خودروی ون اورژانس اجتماعی انتقال دهند حادثه وحشتناکی اتفاق افتاد؛ حادثه‌ای که باعث شد یکی از مددکاران به نام بیتا رضا زاده، راهی بیمارستان شود.

 

یکی از همکاران این مددکار در گفت‌وگو درخصوص حادثه گفت: یک هفته قبل بود که زنی با یکی از مراکز حمایت از کودکان تماس گرفت و مدعی شد که به مواد‌مخدر اعتیاد دارد و قادر نیست از پسربچه 5ساله‌‌اش که او هم دچار مصرف مواد شده نگهداری کند. آن مرکز هم ماجرا را به 123 (اورژانس اجتماعی) خبر داد و ما وارد عمل شدیم. وی ادامه داد: در تحقیقاتی که با کمک ماموران کلانتری محل انجام دادیم معلوم شد که پسربچه 5ساله در شرایط بسیار بد و نامناسبی زندگی می‌کند. بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات محلی سرانجام پرونده به دادسرای محلاتی ارجاع شد و قاضی، دستور انتقال پسربچه را به بهزیستی صادر کرد.

 

پس از گرفتن حکم، صبح روز شنبه، 2نفر از مددکاران زن سوار خودروی ون اورژانس اجتماعی شدند و به طرف محل زندگی پسربچه مورد نظر حرکت کردند. علاوه بر آنها، 2 نفر از ماموران کلانتری هم به این محل رفتند. مددکاران و ماموران وارد خانه شدند و پسربچه 5 ساله را از آنجا به بیرون منتقل کردند تا به بهزیستی انتقال دهند.

 

زمانی که آنها از خانه خارج شده بودند، ناگهان 3 مرد به همراه مادر پسربچه از خانه بیرون آمدند و به مددکاران و ماموران حمله کردند. یکی از مردان که قوی‌هیکل بود می‌خواست پسربچه را به خانه برگرداند اما وقتی با مقاومت بیتا روبه‌رو شد، با مشت ضربه محکمی به چشم او وارد کرد. ضربه آنقدر شدید بود که بیتا روی زمین افتاد و مامور کلانتری با استفاده از گاز اشک‌آور، توانست مرد قوی هیکل و مادر پسربچه 5ساله را دستگیر کند.

 

این مددکار اجتماعی افزود: با گزارش ماجرا به اورژانس، بیتا با کمک امدادگران راهی بیمارستان سینا شد و پزشکان به سرعت کار معاینه و درمان او را شروع کردند که خوشبختانه با اقدام بموقع پزشکان حال او رضایت بخش است. پس از این حادثه عامل حمله به بیتا و زن جوان به کلانتری منتقل شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

دومین حمله در یک ماه

حمله به مددکار زن اورژانس اجتماعی در حالی صورت می‌گیرد که صبح شنبه، 9اردیبهشت‌ماه امسال نیز در حادثه‌ای مشابه، یکی از مددکاران مرد مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. فرهاد عبادی آن روز برای مشاوره و ارائه خدمات به مردم راهی مناطق جرم خیز ورامین شده بود که این حادثه برایش رخ داد. او در تشریح ماجرا گفت: آن روز باید به منطقه‌ای در اطراف کارخانه قند می‌رفتیم تا به خانواده‌های نیازمند درخصوص رفتار با کودکان و آسیب‌های اجتماعی مشاوره دهیم.

 

هنوز به مقصد نرسیده بودیم که یک پرادوی مشکی رنگ سد راه خودروی ما شد. مردی هیکلی و بلند قد در حالی که چوبی در دست داشت به‌خودروی ون اورژانس حمله کرد. به محض اینکه در ون را باز کردم، خودم را در مقابل مرد جوان دیدم و توانستم چوب را از دستش بگیرم. اما او این بار چاقویی از جیبش درآورد و به من حمله کرد. او 8 ضربه چاقو به بدنم وارد کرد و وقتی شاهدان دور ما جمع شدند پا به فرار گذاشت.

 

در این حادثه مرد ناشناس نه تنها به من آسیب رساند بلکه راننده ون را هم مجروح کرد. بعد از اینکه ما را به بیمارستان بردند، ماموران اداره آگاهی ورامین وارد عمل شدند و در تحقیقات مشخص شد ضارب متهم سابقه‌داری است که چندین بار به خاطر شرارت به زندان افتاده است. ما یک هفته قبل از آن یک نفر را به اتهام کودک‌آزاری دستگیر کردیم و او به زندان افتاد و احتمال می‌دهم که ضارب ناشناس از اقوام این فرد بوده که برای انتقام‌جویی به‌خودروی ما حمله کرده بود.

 

براساس این گزارش، مددکاران اورژانس اجتماعی در حالی با اینگونه خطرات روبه‌رو هستند که در بحث تامین امنیت هنوز با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. مدتی قبل مدیرکل اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به این مشکلات از بررسی آیین‌نامه ساماندهی اورژانس اجتماعی در هیات دولت خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تصویب این آیین‌نامه مواد قانونی کافی برای تامین امنیت ماموران اورژانس تامین شود./روزنامه همشهری