اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیگرینی: حاضر نشدم با مورینیو دست بدهم


سرمربی منچستر‌سیتی پس از شکست برابر چلسی می‌گوید از قبل نمی‌خواست با ژوزه مورینیو سرمربی چلسی دست بدهد.

ایسنا:  سرمربی منچستر‌سیتی پس از شکست برابر چلسی می‌گوید از قبل نمی‌خواست با ژوزه مورینیو سرمربی چلسی دست بدهد.

منچستر‌سیتی و چلسی شب گذشته در آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک چلسی به پایان رسید.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچستر‌سیتی که پس از مسابقه حاضر نشد با مورینیو دست دهد، در کنفرانس خبری خود گفت: متاسفانه امتیاز‌های مسخره‌ای را از دست می دهیم. این فصل در 3 دیدار خارج از خانه شکست خورده‌ایم که مستحق شکست در هیچکدام از آنها نبودیم. نمی‌دانم که اینجور شکست خوردن بدترین نوع شکست خوردن است یا نه، اما قطعا یکی از بدترین نوع شکست خوردن است. ما در نیمه دوم بازی بسیار خوبی از خود نشان دادیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

سرمربی منچستر‌سیتی درباره اشتباه دروازه‌بان خود در این بازی گفت: اکنون وقت این نیست که دنبال مقصر بگردیم. وقتی تیم شکست می‌خورد همه مقصر هستند اما در طول هفته باید این بازی را تحلیل کنیم تا اشتباه‌های افراد را متوجه شویم و برای بازی بعدی خودمان آن را مرتفع کنیم.

پیگرینی در ادامه گفت: از عملکرد بازیکنان تیمم در این دیدار راضی هستم. چلسی در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی داشت اما در نیمه دوم تیم ما بود که بازی را به کنترل خود درآورد و توانستیم چندین موقعیت گل ایجاد کنیم.

سرمربی منچستر‌سیتی که در پایان مسابقه حاضر نشد با سرمربی پرتغالی دست دهد و بلافاصله به رختکن رفت درباره دست ندادنش با سرمربی چلسی گفت: با مورینیو دست ندادم چون نمی‌خواستم با او دست بدهم.

سرمربی منچستر‌سیتی درباره نوع خوشحالی مورینیو پس از گل دوم گفت: توقع چیزی متفاوت را نداشتم.

منچستر‌سیتی با شکست برابر چلسی شانزده امتیازی باقی ماند تا در رده هفتم جدول باقی بماند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خسرو حیدری: هیچ مشکی ندارم جایگاهم را در تیم ملی از دست بدهم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: موقعیت های زیادی را از دست دادیم



 

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: متاسفانه در كنار اعلام رضایت از بازیكنان باید بگویم كه با بی دقتی محض، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا اسپانیا، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آژاكس تصریح كرد: كنترل بازی در اختیار ما بود و مهاجمین تیم همان كارهایی را می كردند كه از آنها خواسته بودم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم كه در كل از همه بازیكنانم راضی هستم اما زمان و موقعیت‌ها را به طرز نگران كننده ای از دست می دادیم و در آینده برابر یك حریف جدی و مدعی با چنین روندی دچار مشكل خواهیم شد.

رئال مادرید با دو گل از سد آژاكس گذشت..../تحلیل:عصرایران