اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیمان معادی همبازی «مورگان فریمن» شد


شاید نادر در «جدایی نادر از سیمین» تمایل چندانی برای مهاجرت از خودش نشان نمی‌داد، اما به نظر می‌رسد که پیمان معادی حسابی به حضور در پروژه‌های بین‌المللی علاقه‌مند شده‌است.

کافه سینما: شاید نادر در «جدایی نادر از سیمین» تمایل چندانی برای مهاجرت از خودش نشان نمی‌داد، اما به نظر می‌رسد که پیمان معادی حسابی به حضور در پروژه‌های بین‌المللی علاقه‌مند شده‌است.

پاییز امسال در کافه سینما، باخبر شدید که معادی در «عدالت کیفری» محصول شبکه‌ی HBO ایفای نقش خواهد کرد (اینجا) و حالا برای اولین بار در "کافه سینما" خبر حضور او در یک پروژه سینمایی بین‌المللی و همبازی شدنش با مورگان فریمن و کلایو اوون را می‌خوانید.


آخرین شوالیه‌ها (The Last Knights) یک فیلم ماجراجویی فانتزی و محصول مشترک هالیوود و سینمای کره است که اخیرا فیلمبرداری آن در جمهوری چک آغاز شده است. کازائوکی کیریا کارگردان و کلیپ‌ساز ژاپنی، «آخرین شوالیه‌ها» را بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل کونیوس جلوی دوربین می‌برد که بیش از این نگارش کمدی موفق «نسخه بارنی» را با حضور پل جیاماتی و داستین هافمن را بر عهده داشته‌است.



 در خلاصه داستانی که تاکنون منتشر شده، فیلم داستان گروهی از مبارزین را روایت می‌کند که برای گرفتن انتقام استاد خود، علیه امپراطور فاسد قیام می‌کنند.

 طبق فهرست کامل عوامل فیلم که طی دو ماه گذشته در IMDB به‌روز رسانی شده، معادی یکی از بازیگران این پروژه چند ملیتی است. علاوه بر معادی بازیگران شناخته‌ی شده‌ی دیگری نیز از سایر نقاط دنیا در این پروژه حضور خواهند داشت. آنگ سون-کی و پارک سی-یئون بازیگران کره‌ای و سرگئی تریفانویچ و اکسل هنی بازیگران صرب و نروژی این پروژه محسوب می‌شوند.

آیلت زورر بازیگر فیلم‌های «مونیخ» و «فرشتگان و شیاطین» هم یکی دیگر از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. شهر آغداشلو نیز چهره‌ی ایرانی دیگری است که نامش در میان بازیگران این محصول مشترک کره و آمریکا به چشم می‌آید. بنا به فهرست عوامل فیلنم در IMDB، نقش معادی مانند تریفانویچ امپراطور اعلام شده‌است. هم‌چنین صحبت‌هایی هم مبنی بر حضور بندیکت کامبربچ (شرلوک) در این پروژه به گوش می‌رسد.


این فیلم که هم‌اکنون مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، زمستان 2013 بر روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. رسانه‌های کره نسبت به این فیلم اکشن، توجه چشمگیری را نشان داده‌اند، اما هنوز اخبار و جزئیات بیشتری از تولید این پروژه در دسترس نیست.


ویدیو مرتبط :
مورگان فریمن با جیمی در حال مکیدن باد بادکنک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد



فیلم سینمایی «آخرین شوالیه‌ها» با بازی «مورگان فریمن» که فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده بود، پس از حدود ۳ سال سرانجام از روز جمعه در آمریکا اکران شد.

  اخبار,اخبار فرهنگی,پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد

 فیلم اکشن و حماسی «آخرین شوالیه‌ها» که فیلمبرداری آن از نوامبر سال 2012 میلادی آغاز شده بود، سرانجام از جمعه گذشته با درجه R در آمریکا به نمایش درآمده است. دلیل قرار گرفتن این فیلم در این درجه وجود صحنه‌های خشن عنوان شده است.
 
«آخرین شوالیه‌ها» به کارگردانی «کازوآکی کیریا»، فیلمساز ژاپنی، داستان رهبر و ریش سفید یک روستان به نام باروتوک (با بازی مورگان فریمن) است که رشوه مشاور پادشاه را نمی‌پذیرد و به همین خاطر به مجازات مرگ محکوم می‌شود و به همین خاطر شوالیه‌های باقی مانده در این روستا درصدد انتقام از پادشاه برمی‌آیند.
 
در این فیلم «پیمان معادی» نقش پادشاه خونخوار و ستمگر و «شهره آغداشلو» نقش زنی به نام ماریا را بازی می‌کند. «کلایو اوون» نیز در این فیلم نقش شوالیه‌ای شجاع را به عهده دارد.
 
به گزارش سایت آی‌ام‌دی‌بی، «شوالیه تاریکی» محصول مشترک دو کشور کره جنوبی و جمهوری چک است و «مایکل کونیوس» فیلمنامه آن را نوشته است. بنا بر این گزارش، این فیلم قرار است 10 آوریل در لیتوانی و 17 آوریل در انگلستان به نمایش درآید. 

اخبار,اخبار فرهنگی,پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,پیمان معادی با مورگان فریمن همبازی شد

 

اخبار فرهنگی - ستاره ها