اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی دلار ۱۸۰۰ تومانی در لایحه بودجه ۹۲



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیش بینی دلار ۱۸۰۰ تومانی در لایحه بودجه ۹۲

یک مقام آگاه از پیش بینی دلار ۱۸۰۰ تومانی در لایحه بودجه سال ۹۲ خبر داد.

این مقام آگاه در گفت و گو با  فارس گفت: نرخ دلار در لایحه بودجه سال آینده۱۸۰۰ تومان پیش بینی شده است، در عین حال بحث های زیادی هنوز در این رابطه مطرح است و مخالفت‌ها و موافقت‌های زیادی با این مسئله وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فارس هم اکنون نرخ ارز در مرکز مبادلات ارزی به ۲۴۵۷ تومان و در بازار آزاد به حدود ۳۰۰۰ تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش هر سال نرخ دلار در بودجه به منظور تعیین میزان درآمدهای دولت از محل فروش نفت در یک سال مشخص می‌شود. این رقم در بودجه سال جاری ۱۰۵۰ تومان است.

رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز چندی قبل در گفت و گو با خبرنگاران تائید کرده بود که نرخ دلار در بودجه سال ۹۲ پائین تر از ۲۰۰۰ تومان است./فارس


ویدیو مرتبط :
تصویب کلیات لایحه بودجه سال94 در کمیسیون برنامه و بودجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلار 3100 تومانی در لایحه بودجه 95


یک منبع آگاه گفت: نرخ دلار در لایحه بودجه 95حدود 3100 تومان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه با اشاره به زمانبندی و اعلام نظر شوراهای برنامه ششم اظهار داشت: در صورتی که طبق جدول برنامه زمانبندی پیش برویم و تاخیری وجود نداشته باشد لایحه برنامه ششم توسعه بهمن ماه سال جاری به مجلس ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بررسی لایحه بودجه 95 در مجلس با زمان ارائه لایحه برنامه ششم تداخل نخواهد داشت، گفت: لایحه بودجه در زمان مقرر قانونی به مجلس ارائه می‌شود و طبق آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگان 45 روز فرصت دارند آن را تصویب کنند.

این مقام دولتی ادامه داد:‌ در صورتی که کار به درستی پیش برود و در فرصت قانونی بودجه تصویب شود تداخلی وجود نخواهد داشت و برنامه ششم نیز در سال جاری نهایی خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که نرخ دلار در لایحه بودجه سال 95 حدود 3100 تومان خواهد بود، عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود نرخ ارز برای افزایش درآمدها بالا رفته است، استدلال درستی نیست و ارز براساس تکلیف بودجه عرضه می‌شود.