اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها به استکی


الله‌کرم استکی پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها برای دریافت تابعیت این کشور را رد کرد.

خبرگزاری فارس: الله‌کرم استکی پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها برای دریافت تابعیت این کشور را رد کرد.

 الله‌کرم استکی، چهره سرشناس هندبال ایران فصل گذشته در لیگ قطر بازی می‌کرد و امسال به ایران آمده است و در خدمت باشگاه ثامن الحجج سبزوار است.

وی در ایران در تیم‌هایی چون ذوب‌آهن و سپاهان بازی کرده، اما فصل گذشته در تیم السد قطر توپ زد و در ادامه با توجه به شرایطی که داشت در لیگ امسال برای ثامن الحجج سبزوار بازی می‌کند.

پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر قطری‌ها در استکی درخواست کردند تا با قبول تابعیت این کشور برای تیم ملی قطر بازی کند؛ آنها حتی گذرنامه قطری هم برای استکی گرفته بودند و می‌خواستند تا وی را در عمل انجام شده قرار دهند. قطری‌ها به وی پیشنهاد داده بودند که تمام امکانات زندگی، تحصیل، ورزش و حقوق ثابت ماهیانه را برای وی فراهم خواهند کرد، اما الله‌کرم استکی این پیشنهاد را نپذیرفت.



ویدیو مرتبط :
★" یا محمد ص" از نزار قطری★(پیشنهاد ویژه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد وسوسه انگیز قطری برای شجاعی


باشگاه ساراگوسا تا فردا به شجاعی مهلت داده که به پیشنهاد این تیم جواب دهد

آی اسپورت: یک پیشنهاد قطری حضور مسعود شجاعی در ساراگوسا را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

به نوشته سایت as اسپانیا،  در شرایطی که مدیران باشگاه ساراگوسا مشغول مذاکره با مدیر برنامه های شجاعی هستند، یک پیشنهاد وسوسه انگیز از فوتبال قطر، این مذاکره را تحت تاثیر قرار داده است.

باشگاه ساراگوسا تا فردا به مسعود مهلت داده که تصمیمش را بگیرد و اینکه می خواهد به این تیم بیاید یا به قطر برود.

ساراگوسا به خاطر مسائل مالی، نمی تواند پول خیلی زیادی به شجاعی بدهد و این بازیکن که نومانسیا و لاس پالماس هم او را می خواهند، باید تا فردا به مدیران ساراگوسا جواب دهد.