اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیست دوطبقه +عکس



پیست دوطبقه +عکس

دوچرخه سواری یکی از تفریحات جوانان است و البته به عنوان یکی از ورزش های بسیار مفرح و جالب نیز شناخته می شود که در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در حالی که دوچرخه سواری یکی از تفریحات اصلی جوانان است اما وجود یک محل امن برای انجام این ورزش در تمام دنیا بسیار کم است. این باعث شد تا طراحان چینی دست به اقدامی جالب بزنند.

دوچرخه سواری, پیست دوطبقه دوچرخه سواری

این افراد در اقدامی منحصر به فرد، پیستی مخصوص دوچرخه سواری و دوطبقه را طراحی کرده اند تا از بتوانند از کمترین فضای موجود بیشترین استفاده را ببرند.

این پیست که در شهر "هایتان" قرار است ساخته شود قرار است محلی امن برای جوانان باشد و همچنین امکانات بسیار زیادی را در دل خودش دارد.

دوچرخه سواری, پیست دوطبقه دوچرخه سواری

در این پیست افراد می توانند دوچرخه کرایه کنند و همچنین از امکانات جانبی آن مانند کافه، رستوران ها نیز استفاده کنند. یکی از نکات ساخت این مجموعه شیشه ای بودن بدن آن است..../باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
احساسی ترین تخت دوطبقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیست دوچرخه سواری در پشت بام + عکس



 اخبار گوناگون - پیست دوچرخه سواری در پشت بام + عکس

چین برای توسعه اماکن ورزشی به ویژه برای دانش آموزان از پشت بام ساختمانی بهره برد و آن را به پیست بزرگ دو میدانی و زمین بسکتبال تبدیل کرد.

 براساس این ابتکار پشت بام یک ساختمان چندطبقه در بخش ˈتیان تایˈ استان ˈجه جیانگˈ به پیست دو میدانی به طول 200 متر تبدیل شد.

به گفته روز پنجشنبه رادیو بین المللی چین، این پیست دو میدانی می تواند نیاز یکهزار و 600 تا یکهزار و 800 دانش آموز 36 کلاس این مجتمع آموزشی را برای ساعات ورزش برطرف کند.

این نخستین زمین ورزشی در چین است که بر روی پشت بام ساختمان قرار دارد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,پیست دوچرخه سواری در پشت بام

اخبار گوناگون - ایرنا