اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیر و جوان پرستویی در فجر امسال + عکس


پرویز پرستویی در جشنواره فیلم فجر امسال با دو فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد. «من و زیبا» به كارگردانی فریدون حسن‌پور یكی از این فیلم‌هاست.

خبرآنلاین: پرویز پرستویی و شهاب حسینی در «من و زیبا» ساخته فریدون حسن‌پور بازی می‌کنند.

پرویز پرستویی در جشنواره فیلم فجر امسال با دو فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد. «من و زیبا» به كارگردانی فریدون حسن‌پور یكی از این فیلم‌هاست.



فیلمنامه «من و زیبا» نوشته فریدون حسن‌پور است و در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

این فیلم داستان مردی به نام موسی است كه همسر خود را در شبی بارانی به دلیل درد زایمان از دست می‌دهد. او تمام عمر تصور می‌كند باعث مرگ همسرش است و به همین دلیل تمام زندگی خود را برای فرزندشان می‌گذارد.



علاوه بر پرستویی، شهاب حسینی، رضا ناجی، دریا آشوری و حدیث میرامینی نیز در این فیلم بازی می‌كنند. شهاب حسینی در جشنواره امسال حضور چندان پر رنگی ندارد.


ویدیو مرتبط :
محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در امامزاده پیر محمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی استفاده از پروتز، پرویز پرستویی را جوان کرد + عکس



عبدالله اسکندری چهره‌پرداز سینما عکسی از گریم چهره پرویز پرستویی را در سریال «آشپزباشی» منتشر کرد.

عبدالله اسکندری در اینستاگرام نوشت که برای اولین بار در این گریم از پروتز برای جوان‌سازی چهره پرویز پرستویی استفاده شده  است. او در ادامه توضیحات خود درباره این عکس اعلام کرد که این کار بدست بابک اسکندری صورت گرفته است.

سریال «آشپزباشی» با بازی پرویز پرستویی و فاطمه معتمد‌آریا سال 1388 از شبکه یک سیما پخش می‌شد. علی طباطبایی نیز از بازیگران این مجموعه به کارگردانی محمدرضا هنرمند بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پرویز پرستویی


بر اساس این گزارش ،این بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، حضور در فیلم‌هایی چون «آژانس شیشه‌ای»، «بید مجنون»، «روبان قرمز» و «لیلی با من است» را در کارنامه کاری خود دارد.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران