اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی یک امریکایی در مسابقه رول پنیرانگلیس



مسابقه رول پنیرانگلیس

 هر ساله مسابقه موسوم به cheese rolling در کوپرهیلز در گلاسترشایر انگلیس برگزار می شود که امسال یک امریکایی توانست مسابقه را ببرد.
 
این مسابقه محلی 200 متر طول دارد و شرکت کنندگان باید سریعتر تپه را به طرف پایین رفته تا به خط نهایی و گرفتن یک رول مخصوص پنیر برسند.

البته اسم آن 200 متر است اما با هیجان و دهها دردسر آن جمله لغزش، پشتک زدن و جست و خیز کردن و احتمالا دست و پا شکستن همراه است.

به همین خاطر امسال پلیس وارد عمل شده و دیانا اسمارت 86 ساله را نصیحت کرد تا جلوی چنین مسابقه ای را بگیرد اما نشد که نشد.

تنها کاری که دیانا اسمارت کرد این بود که از وسایل ایمنی در طول مسیر مسابقه استفاده کند.

از آن جایی که این مسابقه محلی شکل بین المللی گرفته توجه پلیس به رعایت اصول ایمنی در طول مسابقه جلب شده و البته موضوع ورود پلیس به مسابقه برای محلی ها ناخوشایند بوده است.

کنی راکرز امریکایی نهایتا در مسابقات سال 2013 برنده شده و گفتبا طی کردن  4 هزار مایل  اینجا آمدم تا 200 متر را طی کنم و برنده شوم.

مسابقه رول پنیرانگلیس

 
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
دستگاه رول به رول استرچ-رول خرد کن استرچ و سلفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات عبدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل النصر عربستان/سرمربی النصر : اسم مسابقه امروز فوتبال نبود



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

عبدی: طارمی حرکت هواداران النصر را تلافی کرد/چند روز دیگر در مورد همکاری‌ام با برانکو صحبت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز یکی از خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم چون چند روز استرس داشتم.

به گزارش خبرگزاری فارس،حسین عبدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل النصر عربستان در نشست خبری گفت: از تمام مردم و مسئولان و کسانی که در این برد تاثیرگذار بودند تشکر می‌کنم و همچنین از حسین هدایتی ممنون هستم که کاری کرد مردم به ورزشگاه بیایند و از همه بازیکنان تیمم هم تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم و چند روز استرس داشتم کلی تلاش کردم تا بازیکنان را تهییج کنم و این برد را به صاحبان اصلی فوتبال این مملکت تبریک می‌گویم. به همه مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم.

عبدی در خصوص اینکه باید با برانکو همکاری کند و در ادامه در کنار سرمربی جدید پرسپولیس باشد، گفت: از یکی از کسانی که تشکر می‌کنم حمید درخشان است و حتی علی دایی برد امروز فقط متعلق به یک نفر نیست و همه در آن سهیم هستند ما در رختکن در خصوص گذشت‌ها وفاداری ها و مسئولیت‌ها حرف زدیم و همین مساله باعث شد که به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تمرکزمان کمی بهم خورد ولی بردیم اما اجازه بدهید چند روز دیگر در مورد این مساله صحبت کنم و پیش از این هم گفتم نباید در مورد این مساله صحبت کرد.

عبدی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس تمام کننده نداشت، گفت: تیم النصر عربستان حریف ما بود با پشتوانه قوی مالی دو بازیکن آنها از نظر مالی به اندازه کل باشگاه‌ ما ارزش داشت و با این بی پولی کار بزرگی کردیم ولی به نظر شما چه کسی می‌توانست بالاتر از این بازیکنان النصر بازی کند و اگر یکی دیگر از موقعیت‌هایمان گل می‌شد و دو گل میزدیم برد شیرین‌تری به دست می آوردیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: در مورد حرکت طارمی باید بگویم او قصد توهین نداشت و می‌خواست تلافی کند و عربستانی‌ها در آنجا نموداری را بعد از گل سوم کشیدند و طارمی هم امروز اینکار را انجام داد و فکر نمی‌کنم حرکتش توهینی به ملت عربستان باشد و فقط این بازیکن می‌خواست حرکتی  که حریف‌مان در عربستان انجام داد را تلافی کند و من هم باید روز مادر را به همه مادران ایران تبریک بگویم و امیدوارم این روز برای همه پر برکت باشد و انصافا رمز یا زهرا خیلی به ما کمک کرد.

 

----------------------------------

 

سرمربی النصر: اسم مسابقه امروز فوتبال نبود/بازیکنانم وقت‌کشی نکردند

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری صحبت‌های خود را مطرح کرد.

به گزارش فارس، خورخه داسیلوا پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: اسم مسابقه امروز را فوتبال نمی‌توان گذاشت من آنقدر باتجربه هستم که این را بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیمش آنقدر خشن بازی می‌کردند، گفت: طبیعی است که بازیکنانم این طور رفتار کنند و وقتی به تهران آمدیم پیش از مسابقه با ما خیلی بد رفتاری شد ولی وقتی پرسپولیس به عربستان آمد این مسایل نبود.

وی در مورد اینکه چه اتفاقاتی رخ داده که این حرف‌ها را می زند، گفت: من دیروز هم گفتم که پرسپولیس تیم خوبی است و من هم به آنها تبریک می‌گویم اما حال و هوای مسابقه امروز اصلا به ورزش نمی‌خورد.

یکی از خبرنگاران به سرمربی النصر گفت وقتی بازیکنان تیم شما تمارض می‌کردند آیا اسم این رفتار فوتبال بود، با خنده پاسخ داد:  از همه شما تشکر می‌کنم اما بیشتر منظورم از جو حال و هوای فوتبال بود.من قبلا از این مساله چیز خاصی ندیدم و بازیکنانم اصلا وقت کشی نکردند.

وی در مورد اینکه قبول دارید گروه سختی قرار دارید و به نظر شما چه تیمی همراه پرسپولیس صعود می‌کند، گفت: پرسپولیس با 9 امتیاز به دور بعد صعود می‌کند و تیم ما هم دو بازی دارد که باید مقابل لخویا و بنیادکار بازی کنیم و سعی ما این است که از این گروه صعود کنیم.

یکی از خبرنگاران به سرمربی النصر گفت شما گفتید نمی‌شود اسم این مسابقه را فوتبال گذاشت ولی شما بعد از گل خوردن با تیم پزشکی مسابقه هم درگیر شدید و این عصبی شدن نبود، گفت: این مسایل در فوتبال طبیعی است و هر دو تیم تلاش کردند نتیجه بگیرند و وقتی در یک بازی چنین اتفاقاتی می‌افتد این مسایل خیلی پیش پا افتاده است.

 

اخبار ورزشی - فارس