اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرترین تنیسور دنیا+ عکس



تنیس یکی از ورزش های بسیار سخت است و نیاز به تناسب اندام بسیار زیادی دارد. انجام حرکات سخت این بازی به انعطاف زیاد و همچنین بدنی جوان نیازمند است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، استخوان های این پیرمرد همچنان به خوبی کار می کند و باعث نشده است که او دست از بازی در زمین های تنیس بکشد.

پیرترین تنیسور دنیا

"آرتین المایان" که 95 سال سن دارد به عنوان پیرترین بازیکن تنیس حاضر در رده بندی جهان شناخته می شود و تقریبا سه بار در هفته تنیس بازی می کند.

او در آرژانتین زندگی می کند و دریکی از ورزشگاه های ریورپلاته تمرین می کند. المایان می گوید که ما مجبور هستیم با پیرمردهای دیگر بازی کنیم و تقریبا بیشتر آن ها در حدود 85 سال سن دارند.

او می گوید گاهی اوقات به فینال می رسم و در سال گذشته توانستم دو بار مقام دومی را کسب کردم. او همچنین دلیل بازی خودش را در این سن علاقه بسیار زیاد به این ورزش می داند.

پیرترین تنیسور دنیا


ویدیو مرتبط :
جالبترین حرکت ورزشی از بهترین تنیسور دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرترین کارمند دنیا +عکس



پیرترین کارمند دنیا +عکس
کار در هر اداره یا شرکتی زمان مشخص خود را دارد و معمولا بعد از چند سال کار کردن کارمندان بازنشسته می شوند البته این موضوع به نظر برای همه کارمندان درست نیست.
"جیم کلمنتس" کارمند 100 ساله یک شرکت امنیتی است که این روزها به عنوان پیرترین کارمند دنیا شناخته می شود و قصد دارد تا نام خودش را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

پیرترین کارمند دنیا,جیم کلمنتس پیرترین کارمند دنیا

او از 14 سالگی در یک شرکت امنیتی به نام "اسکس" شروع به کار کرده است و البته بعد از 34 سال از آن جا بازنشسته شده است والبته بعد از آن سریع در کار دیگری استخدام شده است.
او تا به حال 86 سال کارمند بوده است و قصد دارد این رکورد خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کند. بسیاری او را پدربزرگ کارمندهای دنیا می دانند.
پیرترین کارمند دنیا,جیم کلمنتس پیرترین کارمند دنیا

منبع:yjc.ir