اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیدا شدن کیف پول پس از 24 سال +عکس



گم کردن وسیله های شخصی حس بدی را به هر کسی القا می کند و اگر این وسیله کیف پول باشد این حس بدتر هم خواهد بود زیرا معمولا اطلاعات و کارت های شناسایی بسیاری درون کیف پول قرار دارد.

همانطور که گم کردن وسیله ای باعث آشوب شدن ذهن می شود پیدا شدن آن نیز می تواند شوق و ذوق خاصی را به همراه داشته باشد. لحظه گم کردن کیف پول می تواند یکی از سخت ترین لحظه های زندگی باشد اما دوباره پیدا شدن آن می تواند حالت جالبی را به همراه داشته باشد.

 

"شرویل" مردی است که توانست پس از 24 سال از گم کردن کیفش بار دیگر آن را پیدا کند. این مرد آمریکایی پس از پیدا کردن کیفش گفته است: "در تمام این مدت دیگر حتی چهره کیف را هم فراموش کرده بودم اما با دیدنش همه خاطرات ناگهان دوباره به ذهنم بازگشت."

 

پیدا شدن کیف پول, گم شدن

 

این مرد امریکایی در سال 1989 برای اسکی به یکی از پیست های شمال آمریکا رفته بود که کیفش را در آنجا گم می کند و در آن زمان مجبور شده بود تمام کارت ها و حساب های بانکی اش را مسدود یا عوض کند. بعد از گذشت 24 سال از گم شدن کیف هفته پیش یک نفر با شرویل تماس گرفته و کیف گمشده را به او بازگرداند.

 

این کیف پس از بازگشت به صاحبش از نظر ظاهری تغییری نکرده بود اما درون کیف به مانند آن بود که سوخته یا آتش گرفته باشد اما محتویاتش به غیر از پول های نقد همگی در کیف باقی مانده بودند. او در این کیف توانست کارت های بانکی سابق و حتی کارت دانش آموزی اش را پیدا کند.

 

پیدا شدن کیف پول, گم شدن

 

پیدا شدن کیف پول, گم شدن

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
اگه یک کیف پول پیدا کنی؛ چیکار میکنی؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیف پول الماسی با 1000 سال گارانتی + عکس



اخبار گوناگون - کیف پول الماسی با 1000 سال گارانتی + عکس

"کریستوفر شلیس" یک طراح و هنرمند انگلیسی است که یک کیف کوچک زنانه طراحی کرده است و قیمت 180 هزار دلاری را روی آن گذاشته است.

ساخت وسایل جواهرنشان یکی از نشانه های افزایش لوکس گرایی است و به تازگی هنرمندانی که می خواهند پول زیادی بدست آورند به سراغ درست کردن این وسایل جواهر نشان خواهند رفت.

"کریستوفر شلیس" یک طراح و هنرمند انگلیسی است که یک کیف کوچک زنانه طراحی کرده است و قیمت 180 هزار دلاری را روی آن گذاشته است. این کیف که به سختی می توان یک تلفن همراه را درون آن گذاشت نزدیک نیم کیلوگرم وزن دارد و تمام آن از طلا و الماس پوشیده شده است.

اخبار,اخبار گوناگون,کیف پول الماسی,تصاویر کیف پول الماسی


این کیف با 345 الماس پوشیده شده است و روی یک کیف از طلای 18 عیار سوار شده اند. این الماس ها که با دقت خاصی تراشیده شده اند پس از 100 ساعت کار روی کیف قرار گرفته اند. قیمت کل این کیف 180 هزار دلار شده است.

این هنرمند برای آنکه کیفیت کار خود را ثابت کند گارانتی 1000 ساله را برای اینچنین کیفی در نظر گرفته است. خریدار می تواند هر موقع که یک الماسی از روی کیف جدا شد آن را پس دهد و بدون هیچ هزینه ای دوباره الماس ها جایگزین می شوند.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران