اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام روحانی به رهبر کاتولیک‌های جهان



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاست خارجی - پیام روحانی به رهبر کاتولیک‌های جهان

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

وی در این پیام با اشاره به اینکه اکنون جهان با بحران‌ها و چالش‌های متعدد اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقصادی روبه روست و عده ای می‌کوشند تا با ایجاد تفرقه و یا دست یازیدن به خشونت، کرامت انسانی را خدشه‌دار نمایند، آورده است: ضرورت دارد با همدلی و همکاری بیشتر برای توسعه صلح، امنیت و رفاه در سراسر جهان تلاش نماییم.

روحانی در ادامه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران با ارایه ایده جهان علیه خشونت و افراط‌گری که با اجماع در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، کوشیده است تا گامی در این مسیر بردارد و همچنان آمادگی دارد تا رسیدن به مقصود و مطلوب نهایی به تلاش خود ادامه دهد.

در بخش دیگری از پیام روحانی آمده است: ما بر این باوریم که این امر جز با تلاش جمعی و بهره گیری از آموزه های ادیان ابراهیمی، تلاش برای تعالی و کمال انسان و قدم برداشتن در مسیر تحقق آرزوی فطری و ذاتی بشریت برای نیل به آرامش و رفاه، ممکن نخواهد بود.

اخبار سیاست خارجی - پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

 


ویدیو مرتبط :
دیدار معاون روحانی با پاپ رهبر کاتولیک های جهان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام روحانی به رهبر کاتولیک‌ های جهان


رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام با اشاره به اینکه اکنون جهان با بحرانها و چالش‌های متعدد اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقصادی روبه روست و عده ای می کوشند تا با ایجاد تفرقه و یا دست یازیدن به خشونت، کرامت انسانی را خدشه‌دار نمایند، تصریح کرده است: ضرورت دارد با همدلی و همکاری بیشتر برای توسعه صلح، امنیت و رفاه در سراسر جهان تلاش نماییم.

روحانی در ادامه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران با ارایه ایده "جهان علیه خشونت و افراط‌گری" که با اجماع در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، کوشیده است تا گامی در این مسیر بردارد و همچنان آمادگی دارد تا رسیدن به مقصود و مطلوب نهایی به تلاش خود ادامه دهد.

در بخش دیگری از پیام روحانی آمده است: ما بر این باوریم که این امر جز با تلاش جمعی و بهره‌گیری از آموزه های ادیان ابراهیمی، تلاش برای تعالی و کمال انسان و قدم برداشتن در مسیر تحقق آرزوی فطری و ذاتی بشریت برای نیل به آرامش و رفاه، ممکن نخواهد بود.