اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت یک مرجع تقلید به سید محمد خاتمی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,پیام تسلیت  آیت الله سید عبدالکریم موسوی به سید محمد خاتمی

 

اخبار اجتماعی - پیام تسلیت یک مرجع تقلید به سید محمد خاتمی

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در پیامی درگذشت پدر همسر سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین کشور را تسلیت گفت.

 ˈجناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد خاتمی (دام عزه) خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر صادقی (طاب ثراه) موجب تالم و تاثر گردید. آن فقید علاوه بر ملکات علمی و اخلاقی از فضل مصاهرت (ارتباط دامادی) از دو جانب برخوردار بود، از سویی صهر (داماد) مرجع فقید و فقیه نزیه مرحوم آیت الله سید صدر الدین صدر (قدس سره ) بود و از سوی دیگر صهر (داماد) مکرمی چون جناب عالی نصیب او شده بودˈ.

آیت الله موسوی اردبیلی افزود: ˈ این جانب درگذشت آن فقید سعید را به شما و خاندان بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارمˈ.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی استاد بازنشسته دانشگاه شهید بهشتی تهران از فعالان حوزه فرهنگی و دینی و شوهر خواهر امام موسی صدر بود که امروز (دوشنبه) دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم فردا (سه شنبه) ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی در خیابان شریعتی تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع خواهد شد. 

اخبار اجتماعی - خرداد

 


ویدیو مرتبط :
پیام نوروزی سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام‌های تسلیت مراجع عظام تقلید به سید محمد خاتمی



اخبار,اخبارسیاسی,پیام‌های تسلیت مراجع عظام تقلید به سید محمد خاتمی

حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی و شبیری زنجانی طی تماس‌های تلفنی، درگذشت همسر آیت‌الله سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.

به گزارش جماران، آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی درتماسی تلفنی با رئیس دولت اصلاحات، درگذشت همسر آیت‌الله خاتمی را تسلیت گفتند.

آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی هم در تماس تلفنی با رئیس دولت هشتم، درگذشت بانو ضیایی را تسلیت گفتند و از خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبر و اجر کردند.

آیت‌الله‌العظمی سید موسی شبیری زنجانی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد خاتمی، درگذشت بانو سکینه ضیائی مادر گرامی وی را تسلیت گفتند و دوام توفیقات وی را از درگاه خداوند متعال مسألت کردند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی مرجع تقلید شیعیان در تماس تلفنی با سید محمد خاتمی درگذشت والده وی را تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه مغفوره خواستار شد. پیش از این هم حضرات آیات عظام وحید خراسانی، موسوی اردبیلی، صانعی و راستی کاشانی در تماس‌های تلفنی و صدور پیام، این ضایعه را تسلیت گفته بودند.

 

 اخبار سیاسی  -  جماران