اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت پوتین به روحانی


رئیس جمهور روسیه طی پیامی سقوط هواپیمای ایرانی در نزدیکی فرودگاه مهرآباد را که به کشته شدن ۳۹ نفر منتهی شد، به رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

تسنیم: "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه طی پیامی همدردی خود با رئیس جمهور ایران به دلیل حادثه سقوط هواپیما در تهران را ابراز داشت.

پوتین در این پیام که بر روسی سایت رسمی کاخ کرملین منتشر شده و برای رئیس جمهور ایران ارسال شده، اعلام کرد: همدردی خالصانه من را به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری بر فراز تهران که تعدادی تلفات انسانی داشته را بپذیرید. من خواستار آن هستم که کلمات همدردی و حمایت من به کسانی که خانواده و دوستان خود در این فاجعه را از دست دادند منتقل شود.

ساعت 9:20 دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران - طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

روابط عمومی پزشکی قانونی اعلام کرد: 39 نفر در این حادثه کشته شدند که 23 نفر مرد، 10نفر زن، یک دختر نوجوان یک کودک دختر، 2 کودک پسر و یک دختر نوزاد این کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهند. جسد یک نفر از کشته‌شدگان همچنان در بیمارستان است.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت پوتین به مناسبت حادثه بمب گذاری آنکارا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت روحانی به حامد کرزای



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,پیام تسلیت روحانی به حامد کرزای

 

اخبار سیاست خارجی - پیام تسلیت روحانی به حامد کرزای

خبر درگذشت مرحوم مغفور مارشال محمدقسیم فهیم، معاون اول فقید جنابعالی و یکی از رهبران جهادی جمهوری اسلامی افغانستان موجب تأسف و تأثر گردید.

رئیس‌جمهور در پیامی به حامد کرزای، درگذشت مارشال محمدقسیم فهیم - معاون اول رئیس‌جمهور افغانستان - را به وی، دولت و ملت بزرگ افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون
جناب آقای حامد کرزی
رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان
سلام علیکم
خبر درگذشت مرحوم مغفور مارشال محمدقسیم فهیم، معاون اول فقید جنابعالی و یکی از رهبران جهادی جمهوری اسلامی افغانستان موجب تأسف و تأثر گردید.

ضمن ابراز تسلیت به جنابعالی، دولت و ملت بزرگ افغانستان، به ویژه خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه برای آن فقید، صبر و سلامتی برای بازماندگان و بهروزی و سرافرازی ملّت دوست افغانستان را مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران» 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا