اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تبریک وزیر ورزش به هندبالیست‌ها


وزیر ورزش و جوانان با ارسال پیامی راهیابی تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی را تبریک گفت.

ورزش سه: وزیر ورزش و جوانان با ارسال پیامی راهیابی تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی را تبریک گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، تیم ملی هندبال با صعود به جمع 4 تیم اول مسابقات قهرمانی آسیا حضورش در جام جهانی را قطعی کرد.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی به هندبالیست ها و جامعه هندبال که برای اولین بار به جام جهانی رسیدند، تبریک گفت.

در تبریک وزیر ورزش و جوانان آمده است: «این موفقیت ارزشمند با همت جوانان پرتلاش و سرافراز ایران سربلند به دست آمد و اسباب سربلندی مردم و جمهوری اسلامی شد. این جانب به سهم خود این پیروزی را به فرد فرد بازیکنان، اعضای کادرفنی، و جامعه ورزش تبریک می گویم.»


ویدیو مرتبط :
پیام تبریک نوروزِ وزیر امور خارجه انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک کفاشیان به وزیر جدید ورزش


علی کفاشیان رئیس فدراسیون در پیامی به دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

سایت فدراسیون فوتبال: علی کفاشیان رئیس فدراسیون در پیامی به دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

امروز صبح و در صحن علنی مجلس دکتر محمود گودرزی توانست با 199 رای موافق،‌44 رای مخالف و 24 رای ممتنع از مجموع 267 نماینده حاضر در مجلس برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد بگیرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در پیامی به وزیر جدید ورزش و جوانان انتخابش را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: بدین وسیله به نمایندگی از جامعه فوتبال کشور تدبیر انتخاب جنابعالی با آرای نمایندگان منتخب ملت به عنوان وزیر ورزش و جوانان که باعث امید در جامعه ورزش شده است را صمیمانه تبریک عرض می کنم. انتخاب مسرت بخش شما در منصب مقام عالی وزارت، بشارت دهنده محیطی سرشار از شور و نشاط و همچنین نوید بخش پویایی ورزش کشور در عرصه های داخلی و بین المللی شده است.

بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران انتصاب حضرت عالی به سمت وزارت ورزش و جوانان ایران را صمیمانه تبریک عرض می کند و اطمینان دارد که جنابعالی توان انجام این مسئولیت خطیر را دارید.

دوام توفیقات و سلامت جنابعالی را از خداوند متعال مسالت دارم.