اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیامک‌های عاشقانه برای ربودن فرزند ثروتمند قم/ آزار و اذیت در قلعه خرابه




 اخبار حوادث  - پیامک‌های عاشقانه برای ربودن فرزند ثروتمند قم/ آزار و اذیت در قلعه خرابه

سه پسر شرور که با همدستی یکدیگر اقدام به ریودن پسر یکی از ثروتمندان قم کرده بودند، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته پدری به کلانتری 34 مهدیه شهر قم مراجعه کرد و فقدان پسرش را گزارش داد، لذا سریعا ماموران دست به کار شده و با اطمینان از صحت گفته‌های این پدر به نام "محسن" فعالیت خود را جهت پیدا کردن فرزنش به نام "ابراهیم" آغاز کردند و کارآگاهان پلیس آگاهی را نیز در جریان این موضوع قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به وضعیت مالی که "محسن" داشت، احتمال وقوع آدمربایی را پر رنگ تر از سایر احتمالات می‌دانستند، به همین دلیل با تمام توان موضوع را مورد رسیدگی قرار دادند که در حین تحقیقات پلیسی، فردی ناشناس با شماره تلفن "ابراهیم" به پدرش تماس گرفت و در ازای آزادی فرزندش(ابراهیم) مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان درخواست کرد.

ماموران با ردیابی موقعیت تماس، کار‌های عملیاتی خود را طراحی و نحوه صحبت دوباره با آدمربایان را به "محسن" آموزش دادند، در همین حین متوجه شدند که آدمربایان "ابراهیم" را در یکی از خیابان‌های فرعی شهر قم رها کرده و از محل متواری شده اند.

پس از انتقال "ابراهیم" به پلیس آگاهی مشخص شد که حدود 2 هفته گذشته فردی با ارسال پیامک‌های عاشقانه و معرفی خود به نام "آرزو"،‌ "ابراهیم" را تحریک و با وی در مکان خلوتی اطراف شهرک پردیسان قرار ملاقات گذاشته است که "ابراهیم" پس از حضور در آن منطقه توسط 2 پسر چاقو به دست با تهدید ربوده می‌شود و به قلعه‌ای خرابه برده می‌شود.

یکی از آدم‌ربایان در قلعه خرابه، "ابراهیم" را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و سپس او را به زیر زمین یک منزل برده و حبس می‌کنند. پس از مدتی مجدد "ابراهیم" را به منزل دیگری منتقل می‌کنند و در مخفیگاه سوم بین آدمربایان اختلاف به و جود می‌آید که منجر به آزادکردن ابراهیم در یکی از خیابان‌های فرعی شهر می‌شود.

کارآگاهان پلیس آگاهی قم، پس از چهره‌نگاری دقیق آدمربایان یکی از آنان را به نام "ناصر" که دارای 3 سابقه کیفری ایراد ضرب وجرح با چاقو بود را شناسایی و در یک عملیات پلیسی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه انتظامی منتقل می‌کنند، "ناصر" که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود،‌ پس از رویارویی با مدارک و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به ربودن "ابراهیم" و آزار و اذیت او در خرابه با همدستی دو تن دیگر از دوستانش اعتراف می‌کند .

در ادامه "ناصر" از معرفی همدستانش خودداری کرد و به ماموران گفت که یکدیگر را در قهوه‌خانه ملاقات می‌کردند، هیچگونه آدرسی از آنان ندارد و نمی‌داند حتی اسم واقعی آنان چیست، ولی ماموران پلیس آگاهی طی یک رشته کار اطلاعاتی موفق شدند، متهم دوم پرونده آدمربایی را نیز به هویت "احسان" بدون سوء پیشنیه کیفری شناسایی کنند و در یک اقدام ضربتی وی را در منزلش بازداشت نمایند.

همچنین از خانه "احسان" که از اقوام دور "ابراهیم" بود،‌ خط و گوشی همراهی که با آن "ابراهیم" را فریب داده بودند، کشف شد و متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به طراحی نقشه ربودن "ابراهیم" با همدستی دو تن دیگر که با آنان در قهوه خانه مواجه می‌شد، اعتراف کرد.

تنها یکی از متهمان متواری بود که کارآگاهان با اقدامات پلیسی متوجه شدند که آخرین آدمربا به نام "افشین" دارای دو سابقه کیفری حمل مواد مخدر، در یکی از کارخانه‌های سوسیس و کالباس و بسته بندی مرغ فعالیت می‌کند. لذا ماموران به محل فعالیت "افشین" رفتند و طی بررسی ها و تحقیقات میدانی موفق به ردیابی محل اختفای متهم شده و او را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

"افشین" در بازجویی‌های پلیسی گفت: "احسان" طراح نقشه آدمربایی بود و از وضعیت مالی پدر "ابراهیم" خبر داشت و مدعی بود که او پسر عمویش است و با یکدیگر اختلاف حساب دارند و  همگی آن‌ها می‌توانند با ربودن او به ثروت زیادی دست پیدا کنند و تا اخر عمر به خوشگذرانی بپردازند.

گفتنی است، هر سه متهم با قرار قانونی بازداشت موقت روانه زندان شدند تا پای میز محاکمه قرار بگیرند.

 

 اخبار حوادث  -باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
‫دکترهلاکویی(holakouee): در قبال آزار و اذیت فرزندم در مدرسه، نقش ما چه می تواند باشد؟- تربیت فرزند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 حادثه آدم ربایی برای یک مادر و فرزند در کمتر از 24 ساعت/ ربودن کودک 13 ماهه پس از آزار و اذیت مادر در بیابان + تصاویر



دختر 13 ماهه پس از ربوده شدن از هتلی در " کالیفرنیا " توسط پلیس پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بر اساس گزارش پلیس دختر بچه ای به نام " پن لوپ رو دریگرز" پس از ربوده شدن از هتلی در" پالمدال" و انتقال به" آلونکی " در اطراف منطقه توسط یکی از همسایه ها پیدا و به پلیس گزارش شد.

مادر کودک در ساعت 6.30 صبح متوجه ناپدید شدن دخترش شد و به پلیس گزارش داد و پلیس بلافاصله با اعزام چند تیم به جستجوی کودک پرداخت که 9 ساعت بعد وقتی یکی از همسایه ها صدای گریه بچه ای را که از یک آلونک می آمد شنید و با پلیس تماس گرفته پلیس  که به محل رسید و بچه را سالم پیدا کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


در همان لحظه آدم رباها که به مخفیگاه قربانی نزدیک می شدند توسط پلیس دستگیر شدند.

این  مرد به نام " براندون وین " 35 ساله و یک نوجوان که او را همراهی می کرد در خیابان چهلم نزدیک " آلونک " به اتهام مبادرت به آدم ربایی و قتل دستگیر و به حبس برده شدند .
 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


گفتنی است که کودک قربانی برای بررسی بیشتر به بیمارستان برده شد که فقط از کم آب شدن بدنش رنج می برد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که مادر کودک قبل از این حادثه توسط آدم ربایان دیگری ربوده شده و در یک بیابان مورد اذیت و آزار قرار گرفته و برهنه در آنجا رها شده بود که پس از رساندن خود به هتل این حادثه دوباره برایش و این بار از ناحیه فرزندش تکرار شد .


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران