اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوسترهای فیلم‌جدید دو بازیگر مشهور هالیوود


شرکت برادران وارنر چند پوستر فیلم کمدی «مسابقه دشمنی» به کارگردانی کوین سیگال را منتشر کرد.

خبرآنلاین: شرکت برادران وارنر چند پوستر فیلم کمدی «مسابقه دشمنی» به کارگردانی کوین سیگال را منتشر کرد.

رابرت دنیرو و سیلوستر استالونه در این فیلم نقش دو مشت‌زن بازنشسته را بازی می‌کنند.

دنیرو در «مسابقه دشمنی» (Grudge Match) نقش بیلی «کید» مکدانن را بازی می‌کند و استالونه به نقش هنری «ریزر» شارپ ظاهر شده است. دوران کاری این دو مشت‌زن زمانی دچار وقفه می‌شود که ریزر سال 1983 درست پیش از سومین مبارزه آن‌ها با هم اعلام بازنشستگی می‌کند.



کوین هارت در فیلم نقش دانته اسلیت جونیر برگزارکننده مسابقات بوکس را بازی می‌کند که پس از 30 سال این دو مشت‌زن را به رینگ بازمی‌گرداند.

کیم بسینجر، آلن آرکین و جو برنتال دیگر بازیگران «مسابقه دشمنی» هستند که 25 دسامبر (3 دی) اکران می‌شود.

پوسترهای منتشرشده فیلم حال و هوایی قدیمی دارند.



دنیرو و استالونه هر دو پیش از این در نقش مشت‌زن ظاهر شده‌اند. دنیرو برای بازی در نقش جک لاموتا مشت‌زن در فیلم «گاو خشمگین» برنده اسکار شد و استالونه هم بیش از همه برای سری فیلم‌های «راکی» شهرت دارد.

استالونه برای «راکی» (1976) که فیلمی درباره راکی بالبوا یک مشت‌زن فیلادلفیایی است، نامزد اسکار بهترین فیلمنامه شد.

«راکی» برنده سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان شد و در آن دوره جوایز آکادمی فیلم «راننده تاکسی» با بازی دنیرو را شکست داد. استالونه آخرین بار سال 2006 نقش راکی را بازی کرد.


ویدیو مرتبط :
بازیگر مشهور هالیوود در آتش سوخت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو بازیگر مشهور هالیوود در یک فیلم بالیوودی


«اما واتسون» و «جان تراولتا» در فیلم هندی «پاآنی» (Paani) به «سوشانت سینگ راجپوت» پیوستند.

سینما خبر: «اما واتسون» بازیگر انگلیسی فیلم «نوح» در پروژه سینمایی «پاآنی» (Paani) به كارگردانی «شكهار كاپور» بازی می كند.

«واتسون» در این فیلم نقش اصلی زن را ایفا خواهد كرد و نقش مقابل او ستاره مطرح تلویزیون هندوستان «سوشانت سینگ راجپوت» خواهد بود.

دو بازیگر مشهور هالیوود در یک فیلم بالیوودی

در حالی كه برخی منابع خبری پیوستن واتسون به این فیلم بالیوودی را تأیید كرده اند هندوستان تایمز اعلام كرد كه «جان تراولتا» دیگر بازیگر آمریكایی نیز در این فیلم نقشی كوتاه را بازی می كند.

«شكهار كاپور» كه فیلمنامه این اثر را نوشته تاكنون جزئیات داستان فیلم را اعلام نكرده است. این پروژه در مرحله پیش تولید قرار دارد و به نظر می رسد اواخر امسال روی پرده سینماها برود.