اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پنهان كاری» زن به زندگی سه ماهه زوج جوان پایان داد



«پنهان كاری» زن به زندگی سه ماهه زوج جوان پایان داد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد جوانی در دادگاه گفت: همسرم به راحتی مهمترین موضوع زندگی اش را كه قبل ازدواج مان اتفاق افتاده بود از من پنهان كرد و من نمی توانم این پنهان كاری او را ببخشم.

زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه كردند، این زوج جوان كه تنها سه ماه از زندگی مشترك شان می گذشت تصمیم گرفته بودند از یكدیگر جدا شوند و درخواست طلاق توافقی شان را به قاضی دادگاه ارائه كردند.

 

زن در ابتدای جلسه دادگاه خطاب به قاضی گفت: چهار سال قبل زمانی كه ۲۱ سال سن داشتم با پسر یكی از دوستان پدرم نامزد كردم اما آن دوران نامزدی فقط یك هفته طول كشید چون خیلی زود متوجه شدیم كه او معتاد است و به دلیل اینكه صیغه محرمیتی بین ما جاری نشده بود به راحتی از یكدیگر جدا شدیم.

 

وی با ناراحتی افزود: اشتباه بزرگ من این بود كه این موضوع را با همسرم مطرح نكردم زیرا فكر نمی كردم نامزدی یك هفته ای من در چهار سال قبل مشكلی برای زندگی ام به وجود آورد.

زن جوان كه ۲۵ ساله بود، ادامه داد: شوهرم بعد از گذشت یك سال از دوران عقد و نامزدی و سه ماه زندگی مشترك این موضوع را فهمیده و تنها به دلیل این كه آن موضوع را به وی نگفتم عصبانی است و می خواهد از یكدیگر جدا شویم، من می دانم اشتباه كردم، اما واقعا نمی دانستم كه موضوع خیلی مهم است.

 

وی خاطرنشان كرد: شوهرم به من بی اعتماد شده و من دیگر نمی توانم همان همسری باشم كه یك سال قبل با او آشنا شده، به همین دلیل من نیز به جدایی رضایت دارم.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن كه ۳۰ سال داشت گفت: من برای ازدواج با همسرم سختی های بسیاری را تحمل كردم و او خودش بهتر از هر كس دیگری این موضوع را می داند اما با پنهان كاری اش آبروی من را پیش خانواده ام برد.

 

وی بیان كرد: به همسرم علاقه بسیاری دارم اما نمی توانم او را ببخشم زیرا او شخصیت من را مقابل خانواده ام تخریب كرده است و دیگر نمی توانم در كنار او به زندگی ادامه دهم. زیرا در آن صورت خانواده ام را برای همیشه از دست می دهم.

 

مرد جوان با بیان این كه خانواده ام از ابتدا با ازدواج ما مخالف بودند و اكنون نیز دیگر علاقه ای ندارند همسرم به عنوان تنها عروس خانواده باشد، گفت: خانواده ام اصرار دارند كه از همسرم جدا شوم، من نیز به آنها حق می دهم زیرا همسرم مهمترین موضوع زندگی اش را از من پنهان كرده است و این برای من قابل بخشش نیست.

به گزارش ایسنا، قاضی بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حكم طلاق توافقی این زوج را صادر كرد. همچنین زن جوان هیچ گونه ادعای مالی نسبت به شوهرش نداشت./ایسنا


ویدیو مرتبط :
شروع زندگی عاشقانه زوج جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سه سال زندگی پنهانی قاتل جوان دانشجو



پایان سه سال زندگی پنهانی قاتل جوان دانشجو

دانشجوی عصبانی که بعد از قتل هم‌دانشگاهی‌اش زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفته بود، بعد از گذشت سه سال و با انتشار تصویرش در روزنامه‌ها شناسایی و دستگیر شد. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

حوادث - به گزارش همشهری شامگاه 19اسفند 88مسئولان یکی از مراکز درمانی در تهرانپارس با پلیس تماس گرفتند و از انتقال جوانی که بر اثر اصابت ضربات سنگ بیهوش شده بود، به این درمانگاه خبر دادند. وقتی مشخص شد که پسر جوان در یک درگیری به‌شدت مجروح شده و سپس به درمانگاه انتقال یافته مأموران راهی محل حادثه شدند. 

همزمان با آغاز تحقیقات، جوان 18ساله با وجود تلاش پزشکان به کام مرگ رفت و پرونده جنایت با دستور قاضی دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول حامد نام داشته و دانشجوی ترم اول رشته مهندسی یکی از مراکز دانشگاهی تهران بوده که در مسیر بازگشت از دانشگاه در درگیری با یکی از هم‌دانشگاهی‌های خود به قتل رسیده بود.در تحقیق از شاهدان مشخص شد که عامل جنایت جوان 22ساله‌ای به نام احسان است که با ضربات سنگ به ناحیه گردن حامد، وی را به قتل رسانده است. 

مرگ هنگام میانجیگری 

یکی از شاهدان این درگیری مرگبار در توضیح حادثه به کارآگاهان گفت: ساعت 18نوزدهم اسفند 88 با دانشجویان دانشگاه در حال بازگشت به خانه بودیم که در بین راه بین احسان(عامل جنایت) و یکی از دانشجویان دانشگاه درگیری پیش آمد. آنها از صبح همان روز و از داخل کلاس دانشگاه با یکدیگر دعوا داشتند که در بین راه درگیری بالا گرفت. وقتی در سه‌راه تهرانپارس از مینی‌بوس پیاده شدیم، دعوای آنها همچنان ادامه داشت که در آن لحظه حامد (مقتول) برای میانجیگری دخالت کرد اما احسان که به‌شدت عصبی بود، ضربه مشتی به‌صورت حامد زد و به سمت او حمله‌ور شد. 

حامد که در آن لحظه انتظار این برخورد از سوی احسان را نداشت، تصمیم داشت خودش را از درگیری خارج کند برای همین از نرده‌های کنار خیابان بالا رفت اما پای او میان میله‌ها گیر کرد و درحالی‌که تلاش می‌کرد تا پای خود را از داخل میله‌ها آزاد کند، ناگهان احسان با برداشتن دو سنگ بزرگ به سمت او رفت و ضربه محکمی به گردن او وارد کرد که همین موضوع باعث بیهوش‌شدن حامد شد. سپس احسان به‌سرعت از محل متواری شد. 

بعد از افشای این حقایق و مشخص‌شدن هویت عامل جنایت، کارآگاهان خود را به خانه وی رساندند اما در تحقیقات خود متوجه شدند که احسان بعد از قتل هم‌دانشگاهی‌اش بلافاصله به خانه رفته و با برداشتن وسایل شخصی‌اش فراری شده است؛ طوری که خانواده‌اش نیز از محل اختفای او خبر نداشتند. 

پایان فرار سه‌ساله 

با فراری‌شدن متهم مأموران جست‌وجوی خود را برای شناسایی وی آغاز کردند اما هیچ ردی از او به‌دست نیامد. مهرماه امسال قاضی پرونده دستور انتشار عکس متهم را در روزنامه‌ها صادر کرد و از مردم برای دستگیری قاتل کمک خواست. همین موضوع باعث شناسایی مخفیگاه عامل جنایت شد و شهروندان که مدتی قبل عکس عامل قتل را در روزنامه‌ها دیده بودند با پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند که وی در یکی از شهرها در شرق کشور زندگی مخفیانه‌ای دارد. 

با اعلام این گزارش مأموران اداره دهم پلیس آگاهی راهی مخفیگاه وی شده و موفق شدند 28 آذر‌ماه متهم تحت تعقیب را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند. تحقیقات نشان می‌داد که متهم با هویت جعلی زندگی پنهانی را در این شهر در پیش گرفته بود تا از مجازات فرار کند. وی پس از انتقال به اداره آگاهی تهران منکر جنایت شد و خود را بی‌گناه دانست اما شاهدان بعد از حضور در اداره آگاهی، او را به‌عنوان قاتل جوان دانشجو معرفی کردند. 

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهم و با توجه به شواهد موجود پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادر شده و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است./همشهری